nazanin1876 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 4710 عنوان بچه سوم 158 بازدید | 11 پست من دوقلو پسر ۶ ساله دارم۲۳ سالمه خیییییلی دلم دختر بچه مخادبنظرتون اگه فرزند سوم ی موقع بیارم خونه یا زمین میدن؟ب اسم مادر میشه یا پدر من گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲 1403/03/23 | 21:24 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ساندویچ_کثیف عضویت: 1402/05/28 تعداد پست: 8756 فکر نمیکنماگه بخوان بدن هم تا پیر شدی میدن دلبسته به یک سنگ نبودی که بدانی چه کشیدم🥲
fandogh_3 عضویت: 1401/02/27 تعداد پست: 7725 از کجا معلوم دختر شه؟ اگه جنسیت مهم نی بیار خدایا تنها امیدم فقط تویی❤️
بلفی14 عضویت: 1389/08/13 تعداد پست: 57276 وضع مالیتون چطوره؟ هرچی آرزوی خوب مال تو❤️🌱 امضا خدا پای تک تک آرزوهای قشنگتون ❤️🌱الهی حکمت خدا با آرزوی تو دلتون یکی باشه 🌱❤️
delaram139426 عضویت: 1399/02/18 تعداد پست: 3087 به نظرم به فرزند چهارم زمین تعلق میگیره اون تو جاهای پرت و غیرمحدود حقیقت هیچ وقت نمیمیره حقیقت رو نمیشه کشت نه با گلوله نه با ساچمه نه با باتوم و نه با طناب دار 🕊
سروین4 عضویت: 1395/10/28 تعداد پست: 80785 به نظرم به فرزند چهارم زمین تعلق میگیره اون تو جاهای پرت و غیرمحدود یاده گلبهار افتادم🤪 دوباره میسازمت💪
nazanin1876 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 4710 از کجا معلوم دختر شه؟ اگه جنسیت مهم نی بیار خخ یبار ی فالگیر گف ۳ سال دیگ بچه میبنم برات اونم پسررروای🤥من عاشق دختر بچم یعنی میبینم دلم غش میره من گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲
fandogh_3 عضویت: 1401/02/27 تعداد پست: 7725 خخ یبار ی فالگیر گف ۳ سال دیگ بچه میبنم برات اونم پسررر وای🤥من عاشق دختر بچم یعنی میبینم دلم غش می ... من هر دوتارو دوس دارم و هیچ کدومم ندارم چی بگم؟ خدایا تنها امیدم فقط تویی❤️
nazanin1876 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 4710 من هر دوتارو دوس دارم و هیچ کدومم ندارم چی بگم؟ چرا نداری؟ من گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲
fandogh_3 عضویت: 1401/02/27 تعداد پست: 7725 چرا نداری؟ تازه میخوام اقدام کنمپسر بچه ناز نیس؟ خدایا تنها امیدم فقط تویی❤️
nazanin1876 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/28 تعداد پست: 4710 تازه میخوام اقدام کنم پسر بچه ناز نیس؟ ناز ک هسولی خیلی شلووووووووغ ن بیش از حد من گفته بودم که اذیتم نکن، من زخمی اومده بودم پیشت.....)🥲
fandogh_3 عضویت: 1401/02/27 تعداد پست: 7725 ناز ک هس ولی خیلی شلووووووووغ ن بیش از حد ای خدا😬میترسممم خدایا تنها امیدم فقط تویی❤️