2777
2789

تفلن

خوشبحال مردها دلشان که بگیرد سیگار می‌کشند..هرزمانی هم که باشد بدون ترس ودلهره،به دل خیابان میزنند،حتی اگرشد وسایل دم دستشان رامیشکنند،اما ما زن ها چه؟؟؟نه خیابان برای دلتنگی هایمان امن است،نه سیگار با طبع لطیفمان سازگار...نه دل شکستن ظرف ها راداریم...مازن ها که دلمان میگیرد...زورمان به موهایمان میرسد...به ناخن هایمان میرسد...به بغضمان میرسد...ما زن ها درمواقع دلتنگی خیلی قوی که باشیم نهایت درگوشه ای مچاله می‌شویم وبی صدا می‌میریم..

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روحی دوتا دارم فقط برای تخم مرغ خریدم چون تخم مرغ واقعا تو روحی خوشمزس      

من سرویس قابلمه روحی کامل خریدم ۶ تا قابلمه ای 

یه قابلمه بزرگ تکی 

سرویس ماهیتابه روحی خریدم چهارتاییه

سرویس تفلون خریدم سه تا قابلمه و یه ماهیتابه

یه سرویس ماهیتابه تفلون جدا هم خریدم اون هم سه تاییه

من همه در حکم توام ،،، تو همه در خون منی 🩸🫂

من سرویس قابلمه روحی کامل خریدم ۶ تا قابلمه ای  یه قابلمه بزرگ تکی  سرویس ماهیتابه روحی ...

خوشبحال شوهرت پس  مادرشوهرت اگه به جهزیه ات گیر بده خیلی بده  شوخی کردم مبارکت باشه عزیزم 

خوشبحال شوهرت پس   مادرشوهرت اگه به جهزیه ات گیر بده خیلی بده    شوخی کردم مبارکت با ...

اتفاقا نه کسی اومد جهیزیمو ببینه نه کسی تعداد کاسه بشقاب و قابلممو شمرده 

اصلا همچین اخلاقی ندارن 

در ثانی هرچی من داشته باشم یا نداشته باشم به خانواده شوهر و فامیل ربطی نداره 

اگر داشته باشم من خوشم نداشته باشم کسی چیزی بهم نمیده پس اجازه دخالت هم نمیدم

من همه در حکم توام ،،، تو همه در خون منی 🩸🫂

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792