منم تصمیم دارم اگه زیر ۸۰ اومد فقط باتریشو عوض کنم اونم جای معتیر چون یه گوشی دیگم که اونم ایفون هست پارسال باتریشو عوض کردم اما چند ساعت نشده خود بخود خالی میکنه
بدون اطلاع قبلی درخواست دوستی ندید و حتی الامکان سوالاتتون رو در پستاتون بپرسید ❤️
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
اتفاقا۱۲ داشتم عالی بود ک من فروختم بعد سه سال ونیم شده بود ۷۸ اگ میخوای گوشیتو نگهداری عوض ک ...
اخه تو ایرانم دیگه بالا۱۳ که فعلا نمیشه گرفت بعدم ۱۲-۱۳ فرق خاصی نداره من بخوام اینهمه هزینه کنم ۱۳ بگیرم اگه هم بخوام باز ۱۲ بگیرم دیگه استوک ۱۲ تموم شده همشون کار کرده هستن
میگن باتری عوض کنم ۳ سالم برام کار میکنه نهایت مهاجرتی چیزی کردم اخرین مدلش میگیرم منطقیه ؟
انقد دوس دارم سر سفره با غذا بازی کنم بعد ازم بپرسن چی شده؟بگم هیچی و برم تو اتاقم ولی نمیشه لامصب همیشه گشنمه کاربری دست دونفره:)
مال من مهمین بعد سه سال ۸۰ شده ایفون ۸ بغد ۶ سال باتریش تازه میاد رو ۸۳ … دوازده کجاش عالیه
ب استفادش بستگی داره
همسرم داشت باهم خریده بود وقتی فروخت ۹۲ بود اما من هی زرت و زرت اپدیت میکردم کلا کارای ک ضررداشت میکردم خب معلومه میاد پایین ب نگهداری برمیگرده همه چی بعدشم ی چیز الکیه انگار هلثش من ۷۸ بود عین روزاول شارژ نگه میداشت اصن همه چیش خوب بود فقط هلث پایین بود دیگ دلمو زد فروختمش
اگر خواستی سرزمینت را آزاد کنی ده گلوله در تفنگت بگذار ، نه گلوله برای خائنین و آدم فروشان و تنها یک گلوله برای دشمنت کافیست! ✅️آدولف هیتلر