2777
2789
عنوان

سقط جنین

373 بازدید | 13 پست

کسی بوده قلب بچش تشکیل نشه خودش بیوفته خونریزی دفع کنه ؟

قلب بچش تشکیل نشده هیچ علایمی نداره حتی لکه بینی یا درد هم نداره 🫤 دکتر دستور بستری داده برای کورتاژ

تو خونه چیز میز بخوره بهتره یا کورتاژ


چند هفته است؟

واسه من خودش سقط شد 

خیلی یهویی افتادم به خونریزی و تمام


کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

چند هفته است؟ واسه من خودش سقط شد  خیلی یهویی افتادم به خونریزی و تمام

هشت هفته سونو واژینال داده گفتن دیگه مهلت تشکیلش تمومه باواژینال باید تا هفت هفته قلب دیده بشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


هشت هفته سونو واژینال داده گفتن دیگه مهلت تشکیلش تمومه باواژینال باید تا هفت هفته قلب دیده بشه

خب الان که زوده برای کورتاژ 

صبر کنه تا ده هفته 

اگه خودش نیوفتاد بعد بره برای سقط بیمارستان

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

چند هفته بودین شما که خودش سقط شد؟

من 9 هفته و خورده ای بودم

کاش اینقدر خود تحقیر نباشیم❤️🇮🇷💪. توی بحث ها هرجا دیدی جوابتو ندادم بدون به یاد مَثَل «نرود میخ آهنین در سنگ» افتادم و دیگه خودمو خودتو اذیت نمیکنم.  🫒🇵🇸🕊️ فکر کن بزرگ‌ترین اختلاس تاریخ رو انجام بدی، بحرین آرارات و دشت نا امید رو واگذار کنی، پزشک رو از بنگلادش و پاکستان وارد کنی، نصف مردمت آب و برق نداشته باشن، کشاورزی و صنعتت ول باشه، نصف مردمت بیسواد باشن، نصف مردمت سوتغذیه داشته باشن، کل مردمت جرئت حرف زدن نداشته باشن، بعد نوابغي بعد ۴۶ سال پیداشون بشه و بگن مردم از شکم سیری انقلاب کردن🤦🏻‍♀️😂😂😂

من از هفته ۶ تا دیروز که هفته ۸ بود ترشحات قهوه ای داشتم 

دیروزم دکتر قرص واژینال داد برای سقط 

البته بیمارستان قرص داد 

گفتن گورتاژ دیواره تراشیده میشه و مناسب نیست چون دوباره می‌خواهی باردار بشی 

الانم خوابیدم 

خب الان که زوده برای کورتاژ  صبر کنه تا ده هفته  اگه خودش نیوفتاد بعد بره برای سقط بیمار ...

خیلی می‌ترسه ☹️ بهش میگم پس صبر کنه خدا کنه خودش سقط کنه 

ممنونم🙏

من از هفته ۶ تا دیروز که هفته ۸ بود ترشحات قهوه ای داشتم  دیروزم دکتر قرص واژینال داد برای سقط ...

قلب تشکیل نشده برای شما هم؟

سونو واژینال دادین ؟دلیل خون ریزیتون چیه؟

قلب تشکیل نشده برای شما هم؟ سونو واژینال دادین ؟دلیل خون ریزیتون چیه؟

اره اخر هفته ۶ و ۷ و۸ سه بار سونو واژینال انجام دادن و گفتن بارداری خوبی نیست چون جنین درست شکل نگرفته بود هفته ۶ که فقط یک کیسه کوچولو بود 

بعدم که رشد کرد درست نبود 

خلاصه دارو دادن که سقط انجام بشه ،چون من ترشحات قهوه‌ای که داشتم دیگه خیلی کم شده بود و دکتر گفت شما باید دفع کنید بهتر زودتر قرص بزارید که آین عفونت نشه، چون تا صبر کنیم خودش بیافته معلوم نیست چه اتفاقی آن جا رخ بدهد

اره اخر هفته ۶ و ۷ و۸ سه بار سونو واژینال انجام دادن و گفتن بارداری خوبی نیست چون جنین درست شکل نگرف ...

😢😢خیلی سخته حال خواهرمو میبینم کاملا درکت میکنم امیدوارم بارداری بعدیتون به خوبی سلامت بگذرونی کوچولوت بیاد بغلت❤️🌹

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز