2777
2789
عنوان

لبام ( عکس)

| مشاهده متن کامل بحث + 578 بازدید | 57 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فک کنم قرمز واسه لبای درشته  رنگ هلویی اینا اصلا نزن

قرمز برنم چراغ راهنمایی روشن سذه😂💔😭

طی شدایام برومندی ما در سختی/همچو آن دانه ک در زیر قدم سبز شود
اره خیلی دخترونه و بامزه لب گنده آدم شبیه زنا میشه یزره هم رژ بزنی خیلی جیغ میشه ولی کسایی ک لب باری ...

دقیقا من الان هر رژی میرنم چراغ میذه😭💔

طی شدایام برومندی ما در سختی/همچو آن دانه ک در زیر قدم سبز شود
قرمز برنم چراغ راهنمایی روشن سذه😂💔😭

درشت نیست عزیزم نرماله ، مثل لبای منه 

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

الان یعنی درشتن لبات؟ من لبام دو برابر لباتن میخام ژل بزنم یه سی سی

😐😐نزنی چخبره مگ؟؟؟ همینم من دوس ندارم اصلاااااااا

طی شدایام برومندی ما در سختی/همچو آن دانه ک در زیر قدم سبز شود
شما چ رنگ رژی استفاده میکند

من تینت میزنم عزیزم 

ولی رژلب هلویی خوبه واست 

میتونی یه رژ نود کمرنگ بزنی از روشم برق لب استفاده کنی

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز