2777
2789
عنوان

لبام ( عکس)

| مشاهده متن کامل بحث + 578 بازدید | 57 پست
اره فیلر بزن یه کوچولو

ب نظرت زشت نمیشه ؟ مثلا چق بزنم ؟ 

واقعا دوس دارم تغییر کنم 

ماندگاری فیلم چقده

اگر آدم دهن دریده ای هستی و افتخاری جز نیش زدن نداری نیا تاپیکام . کاربری دست چند نفره . متولد هشتاد هم نیستیم اون الکیه 
اخ اخ😑💔😂 رفت پس گوگل

نه پست اول نبود که نرفته 

من قبلا عکس گذاشتم که لبام و فیلر بزنم یکی اومد گفت خط خنده ات و برو درست کن ، واکنش من که بیست سالمه هیچوقت خط خنده نداشتم 😐😐😐😐💔💔💔💔 

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اتفاقا لبات نازک رو به یه کوچولو متوسطته ابدا درشت یا ضخیم نیست 

نازک نیستا،😐بدون هیچ‌ فی لتریه انقد فیل تر میندازن مردم بخدا من میبینم اونایی ک لباشون حمع و جوره رژ زرشکی میزنند چقد خوشگل میشن من بزنم شبیه جن میشم

طی شدایام برومندی ما در سختی/همچو آن دانه ک در زیر قدم سبز شود
ب نظرت زشت نمیشه ؟ مثلا چق بزنم ؟  واقعا دوس دارم تغییر کنم  ماندگاری فیلم چقده

نزدم تا حالا ولی فیلر بهتر از ژله ، در حدی که لب پایین و بالات یکی بشن 

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

نه پست اول نبود که نرفته  من قبلا عکس گذاشتم که لبام و فیلر بزنم یکی اومد گفت خط خنده ات و برو ...

چقد بیشعورن مردم وای خوبه صفحه اول نذاشتم پس😂💔☺️

طی شدایام برومندی ما در سختی/همچو آن دانه ک در زیر قدم سبز شود
چقد بیشعورن مردم وای خوبه صفحه اول نذاشتم پس😂💔☺️

اره والا اصلا خط خنده ندارما حالا نمیدونم از کجاش دراورد

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

نزدم تا حالا ولی فیلر بهتر از ژله ، در حدی که لب پایین و بالات یکی بشن 

باشه عزیزم ممنونم ایشالله همچی خوب پیش بره حتما این کارو میکنم خیلی ذوق دارم براش

اگر آدم دهن دریده ای هستی و افتخاری جز نیش زدن نداری نیا تاپیکام . کاربری دست چند نفره . متولد هشتاد هم نیستیم اون الکیه 
باشه عزیزم ممنونم ایشالله همچی خوب پیش بره حتما این کارو میکنم خیلی ذوق دارم براش

ایشالا گلم ، فیلر حس میکنم طبیعی تر از ژل و قشنگتره ، یه جای معتبر بزن ، لبات خوشگل بشن 

من لبام مثل لبای اسی ولی دوست ندارم تزریق کنم از شیدینگ لب خوشم میاد 

به نام خدای رنگین کمان ...🖤 مگه میره بیرون از سرم صدا ........ 🖤 تو اگر دغدغه ات مردم شام و یمن است دل من پیش غریبیست که نامش وطن است

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792