2777
2789
عنوان

تورو خدا کمک

90 بازدید | 20 پست

خیلی حالم بده ۳روزه ۶نیم صبح عذر میخوام دلم غر غر میکنه میرم دستشویی ولی هر یه ثانیه پشت هم امروزم کلا آروق بد بود میزنم در صورتی که ن شام خوردم نه ناهار

ببخشید رفتم دست کردم تو گلوم چند بار اوردم بالا ولی خوب نشدم با شکمم غر غر میکنه و اروق خیلی حالم بده نمیدونمم چرا عادت ماهانمم دوروز بیشتر طول نکشید  

مسموم نشدی؟ اینایی که گفتی علائم مسومیت غذایی ی دکتربرو

میدونی مامان، خیلیا دنبال تاریخ1403/3/3بودن برای ثبت بهترین روز زندگیشون، ولی برای من بدترین تاریخ عمرمه🥹روزی که دیگ لگد نزدی حرکت نکردی و فرداش بهم گفتن قلب کوچولوت ایست کرده اونم تو هفته32،وقتی که فقط چندهفته بود به بغل گرفتنت🥹😓نمیدونم حکمت خدا چی بود شکرش به داده و ندادش ولی مطمئنم برام جبران میکنه خدا باز بهم دخترمیده 🥹💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم چیزی نیست معدت بهم ریخته

غذا بخور حتما ولی هم خوب بجو و هم نشسته بخور و تا نیم ساعت یک ساعت بعد غذا دراز نکش. هم اینکه قبل و بعد غذا تا چندساعت اصلا میوه نخور باعث نفخ میشه. یکم باهاش مدارا کن خوب میشه. وعده هاتو کم کن. مثلا ناهار رو یک جا نخور. پنج قاشق الان بخور. پنج قاشق نیم ساعت بعد به همین ترتیب

سلام این کاربری دست دونفره با دو شخصیت کاملا متفاوت پس لطفا جواب رو زیر همون پست بده فقط نه در پست های بعدی که ممکنه اونیکی کاربر زده باشه... اینکه ریپلای کنی دعوا کنی توهین کنی کاملا اجازشو داری. سرم درد میکنه برای کل کل و ادامه ی دعوا.(از طرف کاربر شماره یک)  باتشکر
۳روزه این جوریم واقعا حالم بده

برو دکتر پس شاید مسموم شدی غذای مونده خوردی 

سلام این کاربری دست دونفره با دو شخصیت کاملا متفاوت پس لطفا جواب رو زیر همون پست بده فقط نه در پست های بعدی که ممکنه اونیکی کاربر زده باشه... اینکه ریپلای کنی دعوا کنی توهین کنی کاملا اجازشو داری. سرم درد میکنه برای کل کل و ادامه ی دعوا.(از طرف کاربر شماره یک)  باتشکر
اره معده و شکمم همش صدا میده 

باید بری دکتر حبوبات نخور ترشی نخور نوشابه وچای نخور رو غذا نخواب داروهات مصرف کن اون عاروق بدبو معذرت میخوام باد روده بوده اما چون معده ات ورم دار کار نکرده دهنت دفعش میکنه من چن سال این بیماری داشتم

نمیدونم 

زنگ بزن حداقل اورژانس بپرس ببین چی میگن

الانم میتونی بزنی. سوال حواب میدن. همون 115 بگیر 

سلام این کاربری دست دونفره با دو شخصیت کاملا متفاوت پس لطفا جواب رو زیر همون پست بده فقط نه در پست های بعدی که ممکنه اونیکی کاربر زده باشه... اینکه ریپلای کنی دعوا کنی توهین کنی کاملا اجازشو داری. سرم درد میکنه برای کل کل و ادامه ی دعوا.(از طرف کاربر شماره یک)  باتشکر
مرسی🙏

برا اینک امشب راحت بخوابی یدونه امپرازول با فاموتدین دوتا بخور با یدونه دمیترون نیم ساعت دیگ شکمت بادهارو دفع میکنه و معده ات کارمیکنه و احتمال دار اسهال بگیری اما خوب میشی ولی برو دکتر حتما تا شدید نشده هیچ وقت حبوباب نفخ نگرفته نخور

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مود الانم

دلبر007 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز