عزیزم چیزی نیست معدت بهم ریخته
غذا بخور حتما ولی هم خوب بجو و هم نشسته بخور و تا نیم ساعت یک ساعت بعد غذا دراز نکش. هم اینکه قبل و بعد غذا تا چندساعت اصلا میوه نخور باعث نفخ میشه. یکم باهاش مدارا کن خوب میشه. وعده هاتو کم کن. مثلا ناهار رو یک جا نخور. پنج قاشق الان بخور. پنج قاشق نیم ساعت بعد به همین ترتیب