2777
2789
عنوان

سهمیه کنکور

248 بازدید | 11 پست

سلام وقت بخیر . پدر مادر من جدا شدن و پدرمن جانباز بوده و من تازه برگه ی جانبازی پدرمو با اینکه سال سوم کنکورمه پیدا کردم و میخام ببینم چجوری اعمال کنم روی کنکورم سهمیه رو و یه برگه ی کوچیک دارم ک شماره جانبازی و تاریخ و مهر و یه کد ۴ رقمی روشه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خود پدرت بایید ببره همون ارگانی که از اونجا اعزام شده به جبهه

سپاه 

بسیج

فکر کنم موقع ثبت نام‌کنکور باید ببرن تا اون شماره ۱۶رقمی سهمیه رو از طرف همون ارگان بهت بدن 

اطلاعات پدرت از طرف همون ارگان فرستاده میشه برای سازمان سنجش

❤️ای تو بهانه واسه بودن ❤️ای نهایت رسیدن❤️ ای تو خود لحظه ی بودن❤️ تا طلوع صبح خورشید و دمیدن ❤️تو رو اون لحظه که دیدم، به بهانه هام رسیدم❤️ از تو تصویری کشیدم، که اونو هیچ جا ندیدم❤️ تو رو از نگاهت شناختم ،قصه از عشق تو ساختم❤️ تو رو از خودت گرفتم، با تو یک خاطره ساختم❤️من با این آهنگ زندگی کردم... زندگی ...

من یه کد ۱۰ رقمی رو دارم که شماره جانبازیه 

شماره جانبازی نه 

اونجا یه شماره تایید سهمیه به پدرت میدن

❤️ای تو بهانه واسه بودن ❤️ای نهایت رسیدن❤️ ای تو خود لحظه ی بودن❤️ تا طلوع صبح خورشید و دمیدن ❤️تو رو اون لحظه که دیدم، به بهانه هام رسیدم❤️ از تو تصویری کشیدم، که اونو هیچ جا ندیدم❤️ تو رو از نگاهت شناختم ،قصه از عشق تو ساختم❤️ تو رو از خودت گرفتم، با تو یک خاطره ساختم❤️من با این آهنگ زندگی کردم... زندگی ...

از سپاه شهرتون پیگیر شو...باید برات کد بگیرن، تو اون کد رو موقع ثبت‌نام وارد کنی

کد ۱۰ رقمی شماره جانبازی نوشته رو من دارم ولی الان ثبت نام کنکور تموم شده سایتش نمیشه ویرایش زد مییخام ببینم کجامیتونن کد و برام اعمال کنن همون نظام وظیفه یا ببرم آموزش پرورش 

کد ۱۰ رقمی شماره جانبازی نوشته رو من دارم ولی الان ثبت نام کنکور تموم شده سایتش نمیشه ویرایش زد مییخ ...

احتمالا چند روز قبل نوبت دوم سایت باز میشه و فرصت ویرایش یه سری چیزها داده میشه 

شماره جانبازی نه  اونجا یه شماره تایید سهمیه به پدرت میدن

آره دقیقا الان دنبال اینم یه چیزه تاییدیه طور بهم بدن ک من ببرم بدم آموزش پرورش برام وارد بکنن ولی فکرنکنم لزومی توی بودن پدرم باشه ها چون دیدم بچه ها خودشون انجام دادن بدون وجود پدرشون

احتمالا چند روز قبل نوبت دوم سایت باز میشه و فرصت ویرایش یه سری چیزها داده میشه 

مرسی🥺🥺🥺پس ب نظرتون امکان شدنش هست درسته؟ 

بعد باید توی اون ویرایش سایت شماره جانبازی رو بزنم یا اون کده تاییدیه ک از سپا میگیرم؟ 

مرسی🥺🥺🥺پس ب نظرتون امکان شدنش هست درسته؟  بعد باید توی اون ویرایش سایت شماره جانبازی رو بزن ...

سال قبل که چند روز قبل کنکور سایت باز شد و امکان ویرایش یه سری چیزها به بچه ها داده شد 

راستش درست نمیدونم چه کدی رو باید وارد کنید فقط دیدم در مورد داشتن سهمیه سوال پرسیده بود 

اینکه سهمیه ۵ درصد و ۲۵ درصدی دارن تو کنکور رو زیاد شنیدم  و در موردش بحث میشه  



ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز