2789
عزیزم اینایی که گفتن برای لاغر شدن خوبه اشتباه متوجه شدن  میخوای چاق بشی باید مواد غذایی با کر ...

ممنون گلم

نمیتونم خیلی شیرینی جات بخورم سریع همه جام جوش جوشی میشه

قبلا که رژیم گرفتم وزنم بیشتر شد ولی خب خیلی نبود در حد 3 کیلو 

اره عزیزم دقیقا درست گفتید برا خودمم همینه که رو فرم باشه هیکلم من الان با اینکه لاغرم ولی استایلم خ ...

اره دقیقا اصلا نشینی یه من غذا بخوری الکی فقط بیماریای مختلف میگیری روی اصول پیش برو کلا سالم خور باش😂مثلا شیره انگور بخور کره بادوم زمینی اوتمیل شیرموز نه این که مثلا ادم کل نوشابه بخوره که وزنش بره بالا این غیر ممکنه امیدوارم به چیزی که میخوای برسی و موفق شی کلا همینه دیگه ولی ده بارم اگه وزن اضافه کردی بازم کم شد و برگشت دوباره از اول شروع کن ❤

🫶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب مشکلت همینه عزیزم بالاترین درصد کربوهیدرات که باعث چاقی میشی تو شیرینی جان هست که استفاده نمیکنی ...

بله کلا شیرینی

خرما میخورم اکثرا دیگه ولی اونم باید کنترل شده باشه نهایت روزی 3-4 تا دونه

اره دقیقا اصلا نشینی یه من غذا بخوری الکی فقط بیماریای مختلف میگیری روی اصول پیش برو کلا سالم خور با ...

اره کلا چون با شیرینی اینام میونه خوبی ندارم خیلی سالم خورم😂

نوشابه ماهی 2 بار نهایتا

حتما عزیزدلم، ممنون از دعای خیر و انرژی مثبتت❤️



بله کلا شیرینی خرما میخورم اکثرا دیگه ولی اونم باید کنترل شده باشه نهایت روزی 3-4 تا دونه

خب خرما قند طبیعیه گلم هر یک دونه آبنبات که بخوری اندازه سه تا خرما کربوهیدرات داره با خرما چاق نمیشی باید قند مصنوعی مصرف کنی ،چای شیرین بخور، با چای دوتا قند و آبنبات بخور

حتی آب میخوری با قند بخور یا توش شکر حل کن 

رژیم غذاییت مانع چاقی شده

خب خرما قند طبیعیه گلم هر یک دونه آبنبات که بخوری اندازه سه تا خرما کربوهیدرات داره با خرما چاق نمیش ...

چه جالب

من کلا قند و شیرینیو حذف کردم خیلی وقته 😂😂😂

همینه خیلی ثابته وزنم

ممنون عزیزدلم


چه جالب من کلا قند و شیرینیو حذف کردم خیلی وقته 😂😂😂 همینه خیلی ثابته وزنم ممنون عزیزدلم

دقیقا بزرگترین اشتباهت همینه هیچ مشکل دیگه ای هم نداری ،مصرف قند و شیرینی رو بیشتر کن چاق میشی عزیزم ،خواهش میکنم

به هیچ عنوان نودل زیاد نخور که وزنت زیاد بشه یکی از بدترین و ضرردار ترین غذا ها برای مقدست 

دوست من دکتر میرفت برای چاق شدن الان خوب شده اسمشو میگیرم بهت میگم فقط یه لایک پیامی کار کن یادم بمونه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز