مردا همزمان میتونن چند نفر رو دوست داشته باشن.
چون اونا مثل زنها عشق رو تجربه نمیکنن.
هورمون اوکسی و عشق توی مردا خیلی کم ترشح میشه
و فقط بعضی دخترای تاپ و خاص میتونن چنین حالی توی مردا ایجاد کنن.
و تازه همین حسم معمولا تا چند سال اول زندگی ایجاد میشه.
این تکنیکی که پسره رو تو زده
خیلی پسرا انجام میدن
اول توجه میکنن تا دختره رو علاقه مند کنن
بعدش میگن رابطه در حد دوستی
اینطوری بدون تعهد به رابطه ادامه میدن.
چون واقعا عشقی در کار نیست.
پس ایی که عاشق میشن همون اول میرن خواستگاری حتی اگه هیچی از مال دنیا نداشته باشن.