2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

34 بازدید | 4 پست

سلام. یه سوال. لطفا اونا که تجربه دارن بیان. من دو هفته ست که با یه پسری دوست شدم. یعنی سرکار همکار بودیم. بهم ابراز علاقه کرد. حالا بعد دو هفته دوستی بهم گفت من حسم بهت در حد همون همکاره و بالاتر نرفته. و گفتم من کاری کردم؟ گفت خیلی هم خوبی ولی من حس خاصی بهت ندارم. و گفتم که دل نبندی. ولی من بهش دل بستم. واقعا مگه میشه بعد دو هفته آدم چنین چیزی بگه. تو پیاماش همش لاو می ترکوند. هی عشقم و خانومم و... می گفت. 

اصلا انقد مبهوت موندم که نتونستم چیزی بگم. 


پسرا زیاد از این کارا میکنن

دختر زاپاس میخوان

تعدد زوجات و تعدد دوست دختر از علایقشون هست

اسمشم میذارن دوستی


ولی تا بدخت نکن ول کن نیستن.


دور باش از این سم ها

آقای محترم درخواست نده، نقل قول بگیر افتاد؟!
پسرا زیاد از این کارا میکنن دختر زاپاس میخوان تعدد زوجات و تعدد دوست دختر از علایقشون هست اسمشم م ...

خب یعنی چی. چطور بعد دو هفته دوستی گفت حس خاصی ندارم. این همه عشقم و اینا می گفت. دروغ بود؟ 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب یعنی چی. چطور بعد دو هفته دوستی گفت حس خاصی ندارم. این همه عشقم و اینا می گفت. دروغ بود؟ 


مردا همزمان میتونن چند نفر رو دوست داشته باشن.

چون اونا مثل زنها عشق رو تجربه نمیکنن.


هورمون اوکسی و عشق توی مردا خیلی کم ترشح میشه

و فقط بعضی دخترای تاپ و خاص میتونن چنین حالی توی مردا ایجاد کنن.

و تازه همین حسم معمولا تا چند سال اول زندگی ایجاد میشه.


این تکنیکی که پسره رو تو زده

خیلی پسرا انجام میدن

اول توجه میکنن تا دختره رو علاقه مند کنن

بعدش میگن رابطه در حد دوستی

اینطوری بدون تعهد به رابطه ادامه میدن.

چون واقعا عشقی در کار نیست.


پس ایی که عاشق میشن همون اول میرن خواستگاری حتی اگه هیچی از مال دنیا نداشته باشن.

آقای محترم درخواست نده، نقل قول بگیر افتاد؟!
خب یعنی چی. چطور بعد دو هفته دوستی گفت حس خاصی ندارم. این همه عشقم و اینا می گفت. دروغ بود؟ 


یکی از نقطه ضعف دخترا ، گوش هست.


پسرای عاشق که کم پبدا میشن و گاهی عشقشون کوتاه هست ، همون اول کار میرن خواستگاری


پسرایی که خودشون میگن دوست هستن، اصلا عاشق نیستن و شما در حد سواستفاده و عشق و حال و تفریح میخوان نه تعهد و زندگی و عشق....


بعضی پسرا هستن وارد دوستی میشن ولی بعد مدتی واقعا ازدواج میکنن... این مدل پسرا اولا کم هستن بعدشم طرفشون واقعا تاپ هست بین دخترایی که میشناسن.

آقای محترم درخواست نده، نقل قول بگیر افتاد؟!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز