2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

10 بازدید | 0 پست

سلام. یه سوال. لطفا اونا که تجربه دارن بیان. من دو هفته ست که با یه پسری دوست شدم. یعنی سرکار همکار بودیم. بهم ابراز علاقه کرد. حالا بعد دو هفته دوستی بهم گفت من حسم بهت در حد همون همکاره و بالاتر نرفته. و گفتم من کاری کردم؟ گفت خیلی هم خوبی ولی من حس خاصی بهت ندارم. و گفتم که دل نبندی. ولی من بهش دل بستم. واقعا مگه میشه بعد دو هفته آدم چنین چیزی بگه. اصلا همش واسم لاو می ترکوند. تو پباما خانومم. عشقم و..... می گفت. حالا من چی کار کنم . 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز