سلام. یه سوال. لطفا اونا که تجربه دارن بیان. من دو هفته ست که با یه پسری دوست شدم. یعنی سرکار همکار بودیم. بهم ابراز علاقه کرد. حالا بعد دو هفته دوستی بهم گفت من حسم بهت در حد همون همکاره و بالاتر نرفته. و گفتم من کاری کردم؟ گفت خیلی هم خوبی ولی من حس خاصی بهت ندارم. و گفتم که دل نبندی. ولی من بهش دل بستم. واقعا مگه میشه بعد دو هفته آدم چنین چیزی بگه. من چی کار باید بکنم.