2777
2789
عنوان

بیاین یه لحظه

102 بازدید | 20 پست

سلام. یه سوال. لطفا اونا که تجربه دارن بیان. من دو هفته ست که با یه پسری دوست شدم. یعنی سرکار همکار بودیم. بهم ابراز علاقه کرد. حالا بعد دو هفته دوستی بهم گفت من حسم بهت در حد همون همکاره و بالاتر نرفته. و گفتم من کاری کردم؟ گفت خیلی هم خوبی ولی من حس خاصی بهت ندارم. و گفتم که دل نبندی. ولی من بهش دل بستم. واقعا مگه میشه بعد دو هفته آدم چنین چیزی بگه. 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مطمئنی دلبستی و عادت نکردی؟؟

اصلا عادت هم نکرده فقط یه حس گذرا هست و معمولا ادما ممکنه از یکی خوششون نیاد زیاد ولی اگه اون ادم بهشون حس طرد شدن بدن یه حس رها شدن بگیرن و کشش پیدا کنن سمتش 

ادم خوبیه که نمیخواد ازت سواستفاده کنه  سعی کن تا زیاد نشده دلبستگیت دل بکنی

چطور میشه که یکیو دوست داشت. ولی بعد دو هفته بفهمی حست فراتر نمی ره و عادیه. 

چون تو پیام اش می گفت همش. هی می گفت عشقم، خانومم و....... تو دیدارم همچنین 

😐سعی کن زود فراموشش کنی همچین ادمی نه ب درد دوستی میخوره نه بدرد اینکه دلتنگش بشی نه بدرد اینکه به ازدواج باهاش فکر کنی

😐سعی کن زود فراموشش کنی همچین ادمی نه ب درد دوستی میخوره نه بدرد اینکه دلتنگش بشی نه بدرد اینکه به ...

چطوری؟ پس اون حرفا چی بود. چطوری میشه که بعد دو هفته به آدم بگن واسه من معمولی هستی. 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز