2777
2789
عنوان

بچم مرد

548 بازدید | 23 پست

بچه ای که قرار بود یه ماه دیگه به دنیا بیاداز دست دادمش

ده روزه کارم شده گریه برام سختهگدارم دق می کنم کاشکی می مردم

خسته شدم دیگه قرار بود بیاد از تنهایی در بیارتم

نمی دونم چکار کنم

اتاقش را هم چیده بودم 

اتاقش را می بینم حالم بدتر میشه

خیلی تلخه بچم تو شکمم بمیره

دلم برا حرکتاش تنگ شده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


متاسفم عزیزم. انشالله خدا جاشو برات پر می‌کنه🥲

من خودم کلی سقط داشتم البته هفته های پایین. ولی خدا برام ساخت.‌ناامیذ نباش هرگز🩷

۱۴۰۱/۱/۱۰ امروز صدای قلب کوچولوشو شنیدم. بهترین حس دنیا😍 دعا کنین بمونه برام💚 از سقط متنفرم دیگه نمیخام تجربه ش کنم😢 انشالله خدا برای همه ی اونایی که منتظرنی نی هستن معجزه کنه. آمین💋💚💜💙💛۱۴۰۱/۲/۱۷ امروز رفتم سونوی ان تی....گف نی نی م دخمله😍خدایا ازت ممنونم که هوامو داری💄💅👠👗👸💗۱۴۰۱/۲/۲۲ امروز دکتر گف چون توی فامیلتون مشکل ژنتیک دارین حتما برا نی نی ت ازمایش سلفری بده. هزینه ش خیلی زیاده. فقط خداکنه بچه م سالم باشه😢۱۴۰۱/۳/۷هنوز جواب سلفریم نیومده جون به لبم کرده این آزمایشگاه. 😕اگه به لطف خدا سالم باشه میخام به خانواده همسرم بگم که باردارم. 😐۱۴۰۱/۳/۸امروز جواب آزمایش سلفریم اومد. خداروشکر بچه م سالمه😍😍از خوشحالی به مرز سکته رسیدم😜💃۱۴۰۱/۳/۲۸امروز بدترین روز زندگیمه حس میکنم کیسه آبم پاره شده. نصف شب که شوهرم بیاد میرم زایشگاه براچکاپ.....خدایا دخترمو از تو میخام فقط😭😭۱۴۰۱/۳/۲۹خدایاشکرت مشکلی نبودـ ترشحاتم مال کیستی هست که تو تخمدون چپم رشد کردهـ .بچه م سالمه....عاشقتم خدای خوبم😍😍😘😘1401/6/27امروز 32هفته م رفتم واسه وزن نی نی .دکترگف وزنش کمه 1600.شایدم صد گرم کمتر یک هفته هم کمتر از سن بارداریمه😓🥲کیست توی تخمدانمم خیلی بزرگ شده همش آبه خدا کنه نترکه برام شر درست نکنه🥺🥺وضعیت بچه مم بریچ هست فعلا سزارین پیش رومه😑خدایا امروزم دلم گرفته دخترمو مثل همیشه میسپارم به خدت. 💚التماس دعا مامانای مهربون نی نی سایت💚1401/7/21بلخره نی نی من امروز شش روزه شده. با وزن 1900تو هفته سی و پنجم بارداری دنیا اومد.....متاسفانه مسمومیت حاملگی دچار شدم و با فشار20اورژانسی سزارین شدم....خیلی خیلی ریزه.یککم هم وزن ازدست داده. خدایا کمکم کن دختر نازمو بسلامت بزرگش کنم و این روزای سخت تموم بشه❤️اینم از خاطرات تلخ و شیرین بارداری من.🌷🌷🌷🌷💚وزن یکماهگی2400🧡وزن دوماهگی3600💙وزن چهارماهگی5100♥️وزن شش ماهگی 6200🩵وزن نه ماهگی 7200🩷وزن یکسالگی۸۵۰۰😍😍۱۴۰۲/۷/۱۵اولین تولدت مبارک عشقم🎉🎉🎉🎉وزن 16ماهگی 9500💚وزن۱۸ماهگی ۱۰🩷وزن دوسالگی 11🩵وزن سه سالگی 13🩵وزن سه سال و نیم 14کیلو❤️

عزیزم🙁 خدا بهت صبر بده، بچه من هنوز قلبش هم تشکیل نشده بود سقط شد، هنوز بعد از دو سال فراموشش نکردم😭

در کنار سقراط و بقراط، یکی به اسم حبه‌ی مقراطم توی تاریخ بوده ولی نتونسته آدم مهمی بشه و تاریخ فراموشش کرده😌

خدا بهت صبر زینبی بده عزیزم 

تنت سلامت باشه ان شاالله خدا باز رحمتشو بهت میده و ی نی نی ناز و خوشگل ب دنیا میاری 

ارزش من رو به جز کسایی که منو دوست دارند کسه دیگه ای درک نمیکنه
دختر مامان تازه می خواستم باهات خوش باشم دختر دار شده بودم روهوا بودم

الهی بگردممم😭بیا بغلم😔

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..

عزیزم چقدر غم انگیزه 😟 چرا از بین رفت

آرزو کـن. . . . گـوش های خــدا پــر از آرزوست. . . . و دســت هایش پــر از مـعجـــزه. . . . شایـد بـزرگتـــرین آرزوی تـو... «کـوچـکتـرین معجـــزه ی خــدا» باشـد . . . بعد از کلی سختی خدای مهربونم معجزه اشو گذاشت تو دلم ، برا سلامتیش دعا کنید مهربونا💞 خدای مهربونم دامن همه ی منتظرها رو سبز کن ، الهی آمین 💞

خواهر عزیزم ن حدی هستم نصیحت کنم ن چیزی از پروردگارمان  برات صبر میخام برات آرامش میخام خواهر نازم غصه نخور  شاید اینم ی درس زندگی بوده بنظرم کلاسی چیزی ثبت نام کن  یکم خودت مشغول کن دورت بگردم 

عزیزم🙁 خدا بهت صبر بده، بچه من هنوز قلبش هم تشکیل نشده بود سقط شد، هنوز بعد از دو سال فراموشش نکردم ...

😟 بعدش نی نی دار نشدی ؟

آرزو کـن. . . . گـوش های خــدا پــر از آرزوست. . . . و دســت هایش پــر از مـعجـــزه. . . . شایـد بـزرگتـــرین آرزوی تـو... «کـوچـکتـرین معجـــزه ی خــدا» باشـد . . . بعد از کلی سختی خدای مهربونم معجزه اشو گذاشت تو دلم ، برا سلامتیش دعا کنید مهربونا💞 خدای مهربونم دامن همه ی منتظرها رو سبز کن ، الهی آمین 💞

غسل حضرت زینب برای ارامشت خوبه خیلی ناراحت شدو😔سعی کن تو جمع باشی تنها نمونی انشالله خدا بهت بچه سالم و زیبا و صالح بده هرکدوم یه جور رنج میکشیم تو این دنیا

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز