meliuuuu مدیر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 عنوان مرگ موش | مشاهده متن کامل بحث + 309 بازدید | 29 پست اگه به یکی مرگ موش بدیم میمیره دیگه:)؟قول میدم بعدش خودمو به پلیس معرفی کنم:) 1403/03/19 | 09:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 خب تو ک میخای بکشی یا بمیری کودوم برات راحت تره؟؟ بنظرم از اون ادم پست فرار کنی شهر دی ... نمیتونم:)
koda63gan عضویت: 1399/12/28 تعداد پست: 7299 حاضرم تحملش کنم ولی دیگه اصلا توی این دنیا نباشه:)جون اینقد اذیتم کرده که کلی مریضی جسمی روحی گرفتم ... اگه مجبور نیستی ارتباطت رو باهاش قطع کن . حتما پدرته ؟؟؟
fiftyfiftygirl عضویت: 1402/08/04 تعداد پست: 7990 چند سالته؟؟؟ببین میارزه بری زندان آخه؟؟؟ 🦋هر کی لایک کنه خره لایک نکن خواهر من آخه🦋جون مادرت لایک نکن✨️کاربری دست دو نفر هست دوستان✨️
آبالبالوووو عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 88 نمیتونم:) میشه ی شب بلیط بگیز پولات رو بردار برو شهر دیگه تو شرکت کار کن مدرک دیپلم داری ؟
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 اگه مجبور نیستی ارتباطت رو باهاش قطع کن . حتما پدرته ؟؟؟ هوم:)ولی نمیشه اسم پدر گذاشت روش شایدم اصلا نشه اسم مردو گذاشت روش؟:)شاید حتی نشه اسم حیوونو گذاشت روش:)
khanomieii عضویت: 1402/07/26 تعداد پست: 20623 شنیدی آدما وقتی میزنن به سیم آخر چی میشه من الان در مرحله اخرم و هیچی برام مهم نیس:) با مرگش که از این دنیا راحت میشه اتفاقا برا موفقیتت تلاش کن بزار بمونه ببینه و حسرت بکشه با جنگ میشه کنار بیام با مرگ میشه کنار بیام با دوری از کربلا نه 😭😭😭
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 چند سالته؟؟؟ ببین میارزه بری زندان آخه؟؟؟ میارزه :)میدونی بارها این کارو کردم ولی نمرده؟شاید بگین دیوونم و کاملا با حرفتون موافقم :)
koda63gan عضویت: 1399/12/28 تعداد پست: 7299 هوم:)ولی نمیشه اسم پدر گذاشت روش شایدم اصلا نشه اسم مردو گذاشت روش؟:)شاید حتی نشه اسم حیوونو گذاشت ر ... ببخشید میپرسم معتاده ؟؟؟
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 با مرگش که از این دنیا راحت میشه اتفاقا برا موفقیتت تلاش کن بزار بمونه ببینه و حسرت بکشه من از آدما متنفر نمیشم و اگر از یه آدم متنفر بشم برای مردنش دست به هرکاری میزنم:)
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 ببخشید میپرسم معتاده ؟؟؟ کاش بود و ولی اینطوری نبود:)
آبالبالوووو عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 88 نمیتونم:) میشه ی شب بلیط بگیز پولات رو بردار برو شهر دیگه تو شرکت کار کن مدرک دیپلم داری ؟
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 میشه ی شب بلیط بگیز پولات رو بردار برو شهر دیگه تو شرکت کار کن مدرک دیپلم داری ؟ ۱۷سالمه:)
آبالبالوووو عضویت: 1403/03/01 تعداد پست: 88 ۱۷سالمه:) خب همسن منی ک منم بابام اذیتمون میکرد سال گذشته مامانم دادخواست مهریه داده و خونه جدا گرفتیم امسال ک دیپلم میگیری یا ب مامانت بگو اقدام کنه یا اینکه فرار کنید با مدرک دیپلم تو شرکت های تهران میشه کار کرد یا بسته بندی انبار دی.جی کالا
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 خب همسن منی ک منم بابام اذیتمون میکرد سال گذشته مامانم دادخواست مهریه داده و خونه جدا گرفتیم& ... داریموهمینکارو میکنیم خداروشک
meliuuuu مدیر استارتر عضویت: 1403/02/25 تعداد پست: 25 خب همسن منی ک منم بابام اذیتمون میکرد سال گذشته مامانم دادخواست مهریه داده و خونه جدا گرفتیم& ... رفتم به پلیس گزارششده دادم