2777
2789
عنوان

کرم واژینال

151 بازدید | 9 پست

سلام بچه ها من ی هفته ای بود بخاطره ترشحاتم از کرم استفاده میکردم تموم ک شد اینبار کرم تریپل سولفا گرفتم، شب اول زدم مشکلی نبود ولی شب دوم صب پاشدم دیدم مث پریود خونریزی دارم، لخته هم نیس، حالا۴روز مونده به پریودیم، بنظرتون پریود میتونه باشه یا حساسیت ب کرم؟ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


احتمالا پریوده چون معمولاً عقب جلو داره، مگه شما همیشه سره یه تایم پریود میشی؟؟ 

من پریودم دیرتر از موعد میشد قبلا ولی چند ماهی بود منظم شده بود،  اینک زودتر پریود بشم، سابقه نداشتم 

من پریودم دیرتر از موعد میشد قبلا ولی چند ماهی بود منظم شده بود،  اینک زودتر پریود بشم، سابقه ن ...

یعنی هرماه سره یه تاریخ پریود میشی؟ 

یه صلوات واسه حال خرابم بفرستید، اجرتون با امام حسین 🥺
منم هیچ وقت سابقه جلو انداختن نداشتم همیشه ۶-۷روز عقب میفتاد این دفعه ۵روز جلو افتاده

امکان داره برا من لانه گزینی باشه؟ چون دو قطره خون اومد و تموم، از نزدیکیمم یه هفته میگذره 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز