2789
عنوان

سرطان

281 بازدید | 16 پست

پسرداییم از شب یلدا پارسال یه دفعه فهمیدن تومور داره 

چندتا عمل کرده الان  داره شیمی درمانی میشه 

امشب آمدن خونه من بقران فقط استخون هاش مونده یعنی از وقتی اومدن حالم بده  اصلا قلبم درد میکنم اینقدر ناراحتم براش فقط ۱۲ سالش بچه 

آب شده 

الهی خدا بحق فاطمه زهرا هیچکس مریض نکنه 

الهی خدا بحق امام حسین همه مریض های سرطانی شفا بده حسین مارو هم شفا بده 

توروخدا براش دعا کنید 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشالله شفا بگیره.

ولی سرطان رو خیلی خیلی باید جدی گرفت باید سعی کنن زودتر شیمی درمانی بشه.

سرطان بدجوری آدمو آب میکنه‌

ازتون عاجزانه خواهش میکنم اگه امضام رو میبینین برای اومدنش برای بار سوم دعا کنین😭😭 از ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ چشم به راه اومدنشم اما دریغ از یه نشونی دعا کنین برای بار سوم بیاد😭😭😭 از طرفی چشم به راهشم و انتظار میکشم و از طرفی یجورایی نا امیدم😭😭😭 این امضا رو امروز چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ گذاشتم به امید روزی که بیام و تاریخ اومدنش برای بار سوم رو بزنم دعا کنین لطفا

انشالله شفا بگیره. ولی سرطان رو خیلی خیلی باید جدی گرفت باید سعی کنن زودتر شیمی درمانی بشه. سرطان ...

اره داره انجام میده قبلا هفته ای یکبار بود الان شده ماهی ۲ بار

گرید چنده تومورش؟ تهرانید؟ اگه تهرانید ببریدش پیش دکتر جمشیدی واقعا معجزه میکنه 

گرید۴ 

آره میارنش تهران دکترش نمیدونم کیه میبرنش بیمارستان محک که برای سرطانی هاست 

گرید۴  آره میارنش تهران دکترش نمیدونم کیه میبرنش بیمارستان محک که برای سرطانی هاست

ایشالا که هرچه سریعتر خوب بشه این عزیز بیمارستان اراد ببریدش اونجا برای کسایی که تومور دارن خیلی بهتره 

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤

بمیرم برای دل پدر مادرش

بحق فاطمه زهرا خدا شفاش بده انشاالله

یا امام رضا تو رو به جوادالائمه قسم میدم این بچه رو شفای کامل بدی نظری هم به دختر من بکنی

انسانیت یعنی اگه شرع و قانونی هم وجود نداشته باشه بازم آدم خوبی باشی👌
بیمارستان آراد خصوصی  انشالله  خدا کنه

نمیتونن ببرن خصوصی؟ اخه یکی از آشناهای دورمون بچش تومور داشت بردنش پیش دکتر جمشیدی بیمارستان اراد اگه اشتباه نکنم تو شصت روز خوب شد فقط بخاطر اینکه تومور بدجایی بود تو عمل یکم تکلمش به مشکل خورد که با بعد خوب شدنش با گفتار درمانی اوکی اوکی شد خداروشکر 

اگر توان مالی دارن حتما یه سر ببرنش پیش دکتر جمشیدی 

خاطره زایمان طبیعی من درکنار همسرم❤❤دوستای گلم همسر بنده دندون پزشکن اگه سوالی داشتین درخدمتم❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز