2777
2789
عنوان

قوه تصور

55 بازدید | 10 پست

سلام دوستان عزیزم

دوست صمیمیم بهم گفت خیلی اذیته هرکی هرچی میگه رو تصور میکنه و اغلب اتفاقاتی رو هم ک تصور میکنه چ خوب چ بد اتفاق میفته. کسی نظری داره چیزی میدونه 

خیلی خوشحالم که خدامو دارم و درهر شرایطی حتی بدترین شرایط باعث آرامش ونشاطمه  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خیلی تصور میکنم پولدار شم چرا نمیشم

فکر کنم باید از قانون شکرگزاری استفاده کنی عزیزم

خیلی خوشحالم که خدامو دارم و درهر شرایطی حتی بدترین شرایط باعث آرامش ونشاطمه  

منم همینم  چیزیو تصور کنم چندروز بعد اتفاق میوفته برام  بیشتر مثل قانون جذبه

عاها مرسی عزیزم

خیلی خوشحالم که خدامو دارم و درهر شرایطی حتی بدترین شرایط باعث آرامش ونشاطمه  

میشه بگی چجوریه اگه حال داری

س بار مینویسی خدایا شکرت

بعد حاجتتو ب صورتی ک برات اتفاق افتاده تموم شده با ذکر تاربخ معقول مینویسی(مثل اینکه خدایا ممنونتم ک توی وام تاریخ فلان وام ب نام من افتادواقعا ممنونتم) 

از عاخرم س بار خدایاشکرت

گفته شده 21 روز تا40 روزانجام بشه

خیلی خوشحالم که خدامو دارم و درهر شرایطی حتی بدترین شرایط باعث آرامش ونشاطمه  

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز