2777
2789
عنوان

حق دارم؟؟؟

55 بازدید | 6 پست

من همش دنبال راهیم که از خونمون فرار کنم


پدرم معتاده 


مامانمم اخلاق نداره 


من تازه لیسانس گرفتم میخوام فوق رو بزنم یه شهر دیگه برم ۲ ۳ سال نباشم


بعدشم دنبال راه دروام. چون حتی اگه برم بعد فوق سرکار . با این وضع حالا حالاها نمیتونم مستقل شم و راحت شم


دنبال ازدواج و اینام نیستم چون ارتباط کامل قطع نمیشه


نه دنبال کارم نه گواهینامه نه هیچی فقط فرار کنم از اینجا یه جوری




نقطه مقابل من دختر عمومه


خونه اروم خانواده اوکی و نرمال


فوق گرفت رفت سرکار . خوش به حالش میتونه به اروم اروم زندگی کردن ادامه بده




مامانم منو با اون مقایسه میکنه همش


ببین رفت سرکار 


ببین ماشین ثبت نام کرد




اخه میتونه برای زندگی بعدش تصمیم بگیره. برای ایندش نه اینکه همش هول و ولای فرار داشته باشه




۲۳ سالمه تک فرزندم 


حق دارم ناراحت شم

اصلا مقایسه مامانم مشکل من نیست

بچه ها راهنماییم کنید

دیگه به رفتارای مامانم عادت کردم

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب اونجا کار پیدا کنی میمونی اونجا ویگه نهایتا توفیق اجباری دکتراتم بگیری نگران نباش بعد اینکه خب به ...

نه نمیزارن اونجا بمونم بعدش

ازدواجم والا با این وضع کشور و قوانین فک نکنم 


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792