سلام خانومای عزیز
من سیکل قبل میخاستم iui کنم از 3 پریود تا 7 قرص لتروزول داشتم. و روز 7.8.9 آمپول hmg. اما سونو دادم 13 تا فولیکول د ر تخمدان چپ(7_10)و 17 تا راست( 7تا12) اون سیکل گفتن انجام ندم
اما این ماه دوباره 3تا 7 لتروزول داده و 7و8و9 آمپول موتوژن تگ اشتباه نکنم چکار کنم ک فولیکول هام رشد کنه؟؟