2777
2789
عنوان

مخام iui کنم کمک

43 بازدید | 0 پست

سلام خانومای عزیز

من سیکل قبل میخاستم  iui کنم از 3 پریود تا 7 قرص لتروزول داشتم. و روز 7.8.9 آمپول hmg. اما سونو دادم 13 تا فولیکول د ر تخمدان چپ(7_10)و 17 تا راست( 7تا12) اون سیکل گفتن انجام ندم 

اما این ماه دوباره 3تا 7 لتروزول داده و 7و8و9 آمپول موتوژن تگ اشتباه نکنم  چکار کنم ک فولیکول هام رشد کنه؟؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش