2777
2789
عنوان

بچه ها بیایین 🥴

62 بازدید | 10 پست

نمیدونم چ مرگمه 8 روز از پریودم گذشته ولی هنوز علائمی ندارم ن دلدرد  ن کردرد قبل عادت هیچی هیچی بیبی چک زدم منفی شد چ کار کنم 

وقتی انگیزه ایی برای ادامه زندگی نداشتی به نسخه های از خودت در آینده فکر کن  به اونها فرصت زیستن بده ✅

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو تست بتا بده اول نبودی  دیگه برو دکتر  چکاپ

🥴 خداکنه امروز یا فردا بیاد 

وقتی انگیزه ایی برای ادامه زندگی نداشتی به نسخه های از خودت در آینده فکر کن  به اونها فرصت زیستن بده ✅
برو تست بتا بده اول نبودی  دیگه برو دکتر  چکاپ

امکان داذه یعنی بتا مثبت بشه

وقتی انگیزه ایی برای ادامه زندگی نداشتی به نسخه های از خودت در آینده فکر کن  به اونها فرصت زیستن بده ✅
مشخص نیست گلم آره ممکنه این بیبی چک ها خطا میدن یا ممکنه لقاح دیر گرفته باشه

 چمیدونم والا ی مدت خیلی سرم شلوغع حتی حوصله فکر کردن به بچه هم ندارم چ برسه بزرگ کردنش بازم هرچی قسمته

وقتی انگیزه ایی برای ادامه زندگی نداشتی به نسخه های از خودت در آینده فکر کن  به اونها فرصت زیستن بده ✅
 چمیدونم والا ی مدت خیلی سرم شلوغع حتی حوصله فکر کردن به بچه هم ندارم چ برسه بزرگ کردنش بازم هر ...

ان شالله هر چی خدا بخواد گلم

نگران نباش

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز