2777
2789
عنوان

پشت کنکوریا

645 بازدید | 51 پست

کسی مثل من هست؟

امتحان ترمیمم زیستم خراب کردم

بقیه در حد ۱۷

ریاضی بالاتره ۱۸

کنکور اردیبهشت بد

مثل کسی هستم که هیچی نخونده

دیروز یکی کارنامشو گذاشته بود میگفت من هیچی نخوندم و این کارنامم

و از من درصداش بهتر بود

درحالی که من درس خوندم  ولی درصدام پایینه

دتیا رو سرم خراب شده

میرم ادبیات میخونم گریم در میاد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


فیزیک ۲۰ زیست ۱۳ ریلضی شیمی ۶

زیست و شیمیش خدایی سخت بود من زیست پارسال نخونده ۲۵زدم امسال کلی خوندم ۱۴زدم 

اگه امضام رو میخونی برام دعا کن🙏🏻خدای بزرگم گناهان کوچک و بزرگ من رو ببخش و کمکم کن 🙏🏻

منم نخوندم واقعیت ترمیمم نکردم دوباره میمونم 😭 درصدام  زیست۱۲ زمین۱۲ شیمی۱۶ فیزیک‌۲

ریاضی چند زدی ؟

اگه امضام رو میخونی برام دعا کن🙏🏻خدای بزرگم گناهان کوچک و بزرگ من رو ببخش و کمکم کن 🙏🏻

منم نخوندم واقعیت ترمیمم نکردم دوباره میمونم 😭 درصدام  زیست۱۲ زمین۱۲ شیمی۱۶ فیزیک‌۲

وقتی میگی میمونم دوباره تن من میلرزه 

اگه امضام رو میخونی برام دعا کن🙏🏻خدای بزرگم گناهان کوچک و بزرگ من رو ببخش و کمکم کن 🙏🏻

من خونده بودم ولی 

زیست ۳۰ 

فیزیک ۴۶

ریاضی ۲۲

شیمی ۲۲

زمین ۴۶

خیلی ناراحتم منطقه ۲ ام 

عربی و دینی بالای ۱۹ میشم 

زیست احتمالا بدترین حالت ۱۸ بهترین حالت ۱۸.۷۵

ریاضی بدترین حالت۱۸.۲۵ بهترین حالت ۱۹

شیمی بدترین حالت ۱۸.۷۵   بهترین حالت ۱۹.۲۵


به نظر تون امسال فیزیو میارم دولتی ؟ 

لطفا برام دعا کنین امسال دیگه رشته مورد علاقمو قبول شم،تو نماز هاتون ، دعا هاتون،  زیارت هاتون من رو فراموش نکنید ،        السلام علیک یا ابا عبدالله 💚
وقتی میگی میمونم دوباره تن من میلرزه 

راهی ندارم ن میتونم بدون کنکور برم ن میتونم اینو فراموش کنم میدونم نخوندم بخونم شاید درست شه کم کاری از خودمه ولی ی حسی میگه کنکور ۴۰۴سخت میگیرن نمیدونم چرا حس میکنم مث۴۰۲مزخرفه

راهی ندارم ن میتونم بدون کنکور برم ن میتونم اینو فراموش کنم میدونم نخوندم بخونم شاید درست شه کم کاری ...

عزیزم خدا امسال رو بهت صبر بده منون پشت موندم میدونم چقد سخته 

اگه امضام رو میخونی برام دعا کن🙏🏻خدای بزرگم گناهان کوچک و بزرگ من رو ببخش و کمکم کن 🙏🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز