2777
2789
عنوان

این یه حقیقته

82 بازدید | 7 پست

محجوب ترین دخترای فامیل ما که از خوشگلی و سواد و حجب و حیا و البته برو بیای خانواده هاشون چیزی کم ندارن، یا اصلا خواستگار ندارن، یا اگه دارن به درد لا جرز دیوارم نمیخورن. اوناییشونم که ازدواج کردن، شوهرا و زندگی هاشون اصلا چنگی به دل نمیزنن!

اونوقت توی فامیلمون یکی دوتا دختر به شدت آزاد و راحت داشتیم، که اونا هم بسیار خوشگل و با خانواده بودن، ولی خب مهمونی میرفتن، نماز خون و با حجاب نبودن و در کل مثل بقیه نبودن که در قید و بند چیزی باشن. اونا تنها کسایین که ازدواج خوب کردن شوهرای خوب و ثروتمند که واقعا عاشقشونن. مثلا جوری که زندگیاشون مثال زدنین...

واقعا دیگه به این نتیجه رسیدم که دختر باید شیطون و آزاد باشه. اینجوری شانس بیشتری برای دیده شدن و مورد پسند واقع شدن داره. اونایی که یه عمر خودشونو نگه میدارن و محدود میکنن دست آخر سرشون بی کلاه می‌مونه

رئیس ستاد مبارزه با نامادری های بدجنس، عروس های سلیطه و خواهرشوهرای خرده شیشه داره🥸

نخیر چرا الکی بقیه رو گمراه میکنید هرکس با هر طرز فکر و زندگی قابل احترامه اما قرار نیست اینطور صحبتا بشه اگه اینطوره پس ما پسرام فشار زندگیو میبینیم بعد میبینیم همسایه با پول حروم داره خوش زندگی میکنه پس ما بگیم اینکارو کنیم نه خواهر من از اونایی که شما میبینید هر 10 تاشون 2 3 تاشون موفق میشن بقیشون نه زندگیشون به اشتباه کشیده میشه راجب اون بقیه هم شما تو زندگیشون نیستید شاید کنار خانواده و اطرافیانشون خیلی زندگی شادی داشت باشن از درون و فقط ظاهری که شما میبینی چنگی به دل نزنه.. 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خدا فقط کمکی کنه بهتون

از قدیم گفتن کبوار با کبوتر باز با باز

نه ادن مردا با شما میتونن زندگی کنن

نه شما با اونجور مردا میتونید کنار بیایید. 

نکده دوم هم اینکه کبوتر باشی نمیتونی ادعا کرکس در بیاری، سعی من بهترین خودتون باشید

بخوایید شبیهه اون دخترا باشید نهایت میشید یه ادم.... اسمشو نمیگم.، اونوقت هن از اصالتت دور شدی و احسلس بد به خودت داری هم به هدفت هیچوقت نمیرسی

اونا ذاتا همینن حس بد ندارن به خودشون

نخیر چرا الکی بقیه رو گمراه میکنید هرکس با هر طرز فکر و زندگی قابل احترامه اما قرار نیست اینطور صحبت ...

کسی نخواسته کسی رو گمراه کنه، سعی کنید یاد بگیرید از کلمات مناسبی استفاده کنید. دلم میخواست فقط چیزی که توی ذهنم بود رو بگم و فکر نمیکنم شما در حدی باشید که بتونید برای بقیه تعیین تکلیف کنید که چی بگن چی نگن اونم توی صفحه خودشون!

در ثانی، این عقیده که هرکس خوشبخته یا حروم خوره یا مشکل اخلاقی داره یا... طرز فکر انسان های لوزر و بازنده‌ست که دلشون میخواد با این برچسبا خودشونو آروم کنن.

شاید شما به طور معجزه وار از وجود دختری که توی یه خانواده مذهبی توی کنج اتاقش داره غصه میخوره باخبر میشید میرید به خواستگاریش. ولی بقیه مردا هزاران بار ثابت کردن که اینجوری نیستن

رئیس ستاد مبارزه با نامادری های بدجنس، عروس های سلیطه و خواهرشوهرای خرده شیشه داره🥸
خدا فقط کمکی کنه بهتون از قدیم گفتن کبوار با کبوتر باز با باز نه ادن مردا با شما میتونن زندگی کنن ...

ببنید فکر میکنم من منظورم رو اشتباه رسوندم. افرادی که مثال زدم اصلا آدم های بدی نیستن، صرفاً مذهبی نیستن! اینکه یکی مذهبی نباشه اصلا دلیل قانع کننده ای نیست که شمای مذهبی بیای تشبیه‌ش کنی به (...) 

حالا درسته گفتم قید و بند ندارن ولی هم با سوادن، هم روشنفکرن هم خانواده های خوبی دارن و هم به شدت زیبان. اینکه مذهبی نیستن به خاطر تربیتی هست که توش رشد کردن

رئیس ستاد مبارزه با نامادری های بدجنس، عروس های سلیطه و خواهرشوهرای خرده شیشه داره🥸
ببنید فکر میکنم من منظورم رو اشتباه رسوندم. افرادی که مثال زدم اصلا آدم های بدی نیستن، صرفاً مذهبی ن ...

خب اگه اینطور نگاهشون میکنی بزار پای خوشگلی و شخصیت خودشون. 

پس اشتباه نکن بگی منم ازاد شم بی نماز شم،. هر رابطه ای برم تا شاید یکیش اوکی شد. 

منم منظورم همین بود، هرکسی یطوری به خدا میرسه

فکر بد نکن به کسی که خودت راه اشتباه بری

خللاصش همون که اول گفتم میشه نه تو میتونی مثل اونا باشی نه اونا مثل تو، نه تو با مرد دلخواه اونا میتونی کنار بیای نه اونا باتو

فیلم هم که نمیشه بازی کرد 

پس بهترین خودت باش

یه مثال اخر میزنم و تمام، خیلی دختر خوشگل و زرنگ تو جامعه دیدم اما  از بی شوهری نالیدن، دو نفر دیدی ملاک نمیشه، همونطور که خیلی مذهبی ها ازدواج کردن، اما اونایی که نکردن، فقط اونجور دخترهارو میبینن.... حالا ازدواح نکرده هاشون رو هم نمیبینن. 

هیچی بهتر خودت بودن نیست اصالتم عوض شدنی نیست 

شبت قشنگ

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز