خب اگه اینطور نگاهشون میکنی بزار پای خوشگلی و شخصیت خودشون.
پس اشتباه نکن بگی منم ازاد شم بی نماز شم،. هر رابطه ای برم تا شاید یکیش اوکی شد.
منم منظورم همین بود، هرکسی یطوری به خدا میرسه
فکر بد نکن به کسی که خودت راه اشتباه بری
خللاصش همون که اول گفتم میشه نه تو میتونی مثل اونا باشی نه اونا مثل تو، نه تو با مرد دلخواه اونا میتونی کنار بیای نه اونا باتو
فیلم هم که نمیشه بازی کرد
پس بهترین خودت باش
یه مثال اخر میزنم و تمام، خیلی دختر خوشگل و زرنگ تو جامعه دیدم اما از بی شوهری نالیدن، دو نفر دیدی ملاک نمیشه، همونطور که خیلی مذهبی ها ازدواج کردن، اما اونایی که نکردن، فقط اونجور دخترهارو میبینن.... حالا ازدواح نکرده هاشون رو هم نمیبینن.
هیچی بهتر خودت بودن نیست اصالتم عوض شدنی نیست
شبت قشنگ