2777
2789
عنوان

من چقدر عجیبم؟!

163 بازدید | 25 پست

کسی اینطوری هست، دلیلش چیه؟ 

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب اول بزارید بگم درباره چی حرف میزنم :اینکه من ناخودآگاه از پسرای کوچکتر از خودم خوشم میاد. اما اصلا اینطور نیست که برم جلو یا با چنین پسرایی رابطه ای داشته باشم. کاملا ناخودآگاه خوشم میاد. احساس می کنم راحت تر میتونم باهاشون صحبت کنم. برخلاف اکثر خانوم ها از بدن خیلی ورزشکار خوشم نمیاد. از ریش خوشم نمیاد خیلی. از پسرایی که میگن و می‌خندن تو جمع. پسرایی که به تو خیلی احترام میذارن چون تو رو بالاتر از خودشون می بینن خوشم میاد!! 


از پسرای همسن و بالاتر که قیافه میگیرن خوشم نمیاد! از اینکه مثلا یه کسی اسمم رو مخفف کنه یا عزیزکم صدام کنه یا چیزایی که احساس کنم منو میاره پایین تر خوشم نمیاد..

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

و میخام بدونم چرا اینجوریه :/

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

خب اول بزارید بگم درباره چی حرف میزنم :اینکه من ناخودآگاه از پسرای کوچکتر از خودم خوشم میاد. اما اصل ...

نه عجیب بودن من ماوراءیی 

ولی تو توی بچگی با کوچک تر از خودت بازی میکردی قدرت طلبی دوست داری مدیر و رهبر باشی مغروری حمایتگزی

برای همین حس ضعفو که توی اونا ببینی حس قدرت توی خودت می‌کنی حس میکنم سابمسیو ...دوست داری

نه عجیب بودن من ماوراءیی  ولی تو توی بچگی با کوچک تر از خودت بازی میکردی قدرت طلبی دوست داری م ...

نه روابط سادو و مازو رو اصلا خوشم نمیاد. اما تو بچگی هم معمولا مظلوم بودم، اما یه جوری دوست دارم بهم احترام زیادی گذاشته بشه واسه همین از اکثر مردا بدم میاد چون خودشیفته هستن

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

نه عجیب بودن من ماوراءیی  ولی تو توی بچگی با کوچک تر از خودت بازی میکردی قدرت طلبی دوست داری م ...

چه ویژگی عجیبی داری؟ منم با آدم ها معاشرت میکنم بهم میگن عجیبی 😂

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

نه روابط سادو و مازو رو اصلا خوشم نمیاد. اما تو بچگی هم معمولا مظلوم بودم، اما یه جوری دوست دارم بهم ...

پس داری کمبود  و دلشکستگی خودتو جبران می‌کنی که دلت آروم بگیره و حالت بهتر بشه ولی راهش نیست 

مردا همه خودشیفته ان؟ شاید مربوط میشه به رفتار پدرت یا مرد های نزدیک توی بچگی مثلا پدرت خیلی اهل ابراز احساسات نبود 

چه ویژگی عجیبی داری؟ منم با آدم ها معاشرت میکنم بهم میگن عجیبی 😂

عقاید و نگرش های عجیبی دارم کلا برای همین به منم میگن 😂و اینکه از آینده زیاد میبینم نه که رویا صادقه ... توی ذهنم میمونه همه چی بعد دقیقا همونا اتفاق میوفته 

پس داری کمبود  و دلشکستگی خودتو جبران می‌کنی که دلت آروم بگیره و حالت بهتر بشه ولی راهش نیست&nb ...

شابد اینجوریه. اما جدا از اون اصلا خوشم نمیاد جنس زن همش خودشو واسه مرد لوس کنه. خودم دوست دارم مرده رو بگیرم تو مشتم:)) - 

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

شابد اینجوریه. اما جدا از اون اصلا خوشم نمیاد جنس زن همش خودشو واسه مرد لوس کنه. خودم دوست دارم مرده ...

آها چه جالب، من بچگی بیشتر چنین چیزی رو احساس می‌کردم مثلا در مورد مرگ اطرافیان

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

شابد اینجوریه. اما جدا از اون اصلا خوشم نمیاد جنس زن همش خودشو واسه مرد لوس کنه. خودم دوست دارم مرده ...

منم دوست ندارم کسی زور بگه بهم یا زن رو کم بشمارن ولی از مردای ضعیف که من باید جور کنترل کردنسون رو بکشم خوشم نمیاد 

منم دوست ندارم کسی زور بگه بهم یا زن رو کم بشمارن ولی از مردای ضعیف که من باید جور کنترل کردنسون رو ...

نه منم از مرد ضعیف خوشم نمیاد... یک حس عجیبه. مرد لاغر اندام کوچیک دوس دارم که باهوش و زرنگ هم هست ولی در مقابل من ضعیفه اینجوری یا به عبارتی منو خیلی قبول داشته باشه بزاره رو سرش😂😂😂

صرفا برای موافقت لایکم نکنید چون اعلان های زیاد آزاردهنده است. ممنونم. فقط لایک کنید که میخواید دوباره تاپیک رو نگاه کنم یا خودم خواستم👥 طرفدار حق و عقلانیت💙

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز