2789
عنوان

رتبه ۲۰ هزار

106 بازدید | 1 پست

بچه ها دوستم ۵ درصد سهمیه داره و براساس درصدهاش تقریبا ۲۰ تا ۲۵ هزار میشه رتبه ش

بر اساس کارنامه سالهای قبل 

بنظرتون پرستاری ازاد میاره؟

اگه با نظرم مخالفی ریپلای نکن من اومدم برای چندلحظه از زندگی فارغشم نه اینکه باشما بحث کنم .. ممنون 🙏
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز