2777
2789
عنوان

شوهرم

| مشاهده متن کامل بحث + 379 بازدید | 37 پست
اخ كاش بزرگ نميشدبهترين حيووان براى خونه 

من عیدا دو هفته بزغاله دارم 

عالیه

اداهاشون پریدنشون بوشون

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مادرشوهرم دوس نداره

حيووانات بيان دلبرى ميكنن همه وابسته ميشن بهشون من دوتاسگ دارم دوتاعروس طوطيم داشتم رد كردم رفت چون بچه هاشون ميكشتن تازه ديشب ديدم شوهرم بازداره سگ ميخره درصورتى كه مخالف حيووانات بود ازاول 

حيووانات بيان دلبرى ميكنن همه وابسته ميشن بهشون من دوتاسگ دارم دوتاعروس طوطيم داشتم رد كردم رفت چون ...

منم گفتم اگه بخرم کلا ت اتاقمه نمیزارم بره بیرون یا اگه میخام ببرمش بیرون ت حیاط میبرمش میششون نمیارمش

کجا نگهداری میکنید؟

توی حیاط 

میبرم شیر میخوره دوباره میارم پیش خودم 

نوزاد یکی دو روزه آن 

اتفاق بدی پیش اومده؟ حس میکنی بدبخت شدی؟ یه لحظه صبر کن. از خودت دور شو. توی تاریخ دور شو. اتفاق هایی رو به یاد بیار که فکر میکردی ازشون زنده بیرون نمیایی. چی شد؟گذشت. به اتفاق هایی فکر کن که توی طول تاریخ برای آدمها پیش اومده.به جنگ به قحطی به بیماری ها. حالا توی جغرافیا از خودت دورشو. به کشورهای دیگه فکر کن. به آدمهای دیگه. دردت در مقایسه با دردهایی که بشر متحمل شده چقدر بزرگه؟ چقدر عمیقه؟ من اینجوری با مسائلی ناخوشایند برخورد میکنم
حيووانات بيان دلبرى ميكنن همه وابسته ميشن بهشون من دوتاسگ دارم دوتاعروس طوطيم داشتم رد كردم رفت چون ...

آپارتمانی یا ویلایی؟اذیت نمیشی از لحاظ نظافت و نگهداری ؟من ک ویلایی دوس دارم ی مزرعه حیوانات کوچولو داشته باشم

......خدایا ب توکل نام اعظمت.
همه حيووانات صدادارن 

برا همین جای حیوون تو خونه نیس مخصوصا این بی زبونا که باید فضای باز و راحتی داشته باشن نه اپارتمان و محیط بسته

لطفا اگه مایل بودین بابامو یه صلوات مهمون کنید.ممنون.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز