2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 236 بازدید | 32 پست
اگر به ظاهرتون نمیخوره و چهره ی جوانتری دارین نه مهم نیست دلیل اینکه میگم تناسب سنی ظاهری مهمه اینه ...

نه میگن خیلی خوب موندم.دلم خونه ولی صورتم نشان نمیده.البته من تحصیلاتم ارشد و ایشون فوق دیپلم و ما هم از هر نظر سرتر هستیم ولی راستش ترسیدم به رخم بکشه سن ت بالاست...بچه نداره و گفت بچه نمیخوام 

اگه تونستید یه سر بزنید تاپیک آخرم

بسم الله الرحمن الرحیم ،آقا هستم ، مشاور نیستم اما شبیه مشاورا هستم و تا حدودی با این مسائل آشناییت دارم ، به مسائل شرعی تا حدودی مسلطم ، متاهلم ، اگر سوالی داشتین میتونید تو تاپیک ها بپرسید خصوصا راجع به مسائل شرعی ، لطفا تا حد امکان هر سوالی داشتین در تاپیک بپرسید و درخواست ندید ، هدفم از این جا بودن دو تا چیز هستش : یکی اطلاع از فضای فکری اکثر قشر های جامعه ، و دومی هم نشر مطلب درسته تا بلکه کمک کوچکی به کسانی کرده باشم که در اثر هجوم مطالب و نظرات بین اونها سردرگم شدن و نمیدونند الان چی کنند که به آرامش برسند . .......................بنده هم یک انسان مثل شما هستم اگر  اشتباهی کردم یا وقتتون رو گرفتم معذرت میخوام ، حتما از کسانی که اشتباهاتم رو بهم بگن خوشحال میشم ................ امیدوارم یک روزی همه ی ما معنی حقیقی زندگی رو متوجه بشیم و به آرامش حقیقی برسیم و تو این سایت دیگه اختلاف نظری نباشه ........... برای خودش و خودمون دعا کنیم ، اللهم عجل لولیک الفرج 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه امکانش هس واسطه بازم واسطه گری کنه یه جلسه دیگه همو ببینید

راستش روم نمیشه .

حس؟میکنم سبک‌میشم اما فکر که میکنم میبینم شرایط ش خوب بود..چیز جالب اینکه خیلی انگار پسندید و وقتی گفتم من خیلی بزرگترم باور نمی‌کرد.. برام دعا کنید لطفا .ممنون توجه کردین 

نه میگن خیلی خوب موندم.دلم خونه ولی صورتم نشان نمیده.البته من تحصیلاتم ارشد و ایشون فوق دیپلم و ما ه ...

عزیزم خیلی خوب کردی همون اول گفتی سن برات مهمه

اگر انشالله این وصلت در صورتی که برات خیر باشه صورت بگیره اون هیچ وقت حق نداره بهت بگه سنت بیشتره

چون شما همون روز اول تعیین تکلیف کرده بودی

بنظرم یه واسط بندارین جلو، چند جلسه دیگه بیان بیشتر آشنا بشین

در مورد مدرک نگران نباش، مرد باید عرضه پول دراوردن داشته باشه

اگر در مورد تفاهم شک داری برین مشاوره

یه شانس به خودت بده

راستش روم نمیشه . حس؟میکنم سبک‌میشم اما فکر که میکنم میبینم شرایط ش خوب بود..چیز جالب اینکه خیلی ان ...

روت بشه، بگو من فقط به خاطر اختلاف سنی رد کردم اونم سبک سنگین کردم دیدم وقتی شرایطمون به هم میخوره زیاد به چشم نمیاد سن، یا به یکی بگو از طرف تو به واسطه بگه، خلاصه اگه موقعیت خوبی هس نپرون، شماره اقا رو نداری یا اینستاش رو؟ 

[QUOTE=342352486]عزیزم هنوز هیچ اقدامی نکردی؟ راستش واسطه دیده بهش گفته آن حانم خیلی ناامیده.این گفته اخه سن براش مهمه..من باید از اول میگفتم سن شما کمتره. آقا گفته برام مهم نبود ..الان سر کارم باهات تماس میگیرم..که الان دو هفته س تماس نگرفته با واسطه...دیگه م بعیده..میخواست زودتر میگرفت 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز