ferrreshte مدیر عضویت: 1399/11/13 تعداد پست: 358 عنوان عمل گوش | مشاهده متن کامل بحث + 1609 بازدید | 75 پست :پسرم وقتی بچه بود داییش همش گوشاشو میکشید الان خیلی زشت شدن کشیده شدن به نظرتون چکارشون میشه کرد ؟ 1403/03/16 | 20:03 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
saharr_po عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 931 کوچیک که نه ولی یه جوری میخوابونن گوش و که بد نباشه من دیدم محدودیت سنی این عمل از ۱۲یا ۱۴ساله میتونید انجام بدید
ferrreshte مدیر استارتر عضویت: 1399/11/13 تعداد پست: 358 تو اینستا که سرچ کنی کلی پیج براتون بالامیاد آره ولی اینکه بررسیشون کنی و ببینی کدوم خوبه حوصله میخواد
somaye0_0 عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 فقط مختص همین کار؟ نه کلا جراحهای گوش و حلق و بینی وجراحهای عمومی انجام میدن
saharr_po عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 931 همونجوری که میگن با ماساژ و حکتهای خاص پوست خوب میشه یا بینی کوچیک میشه این کشیدنها هم توی ظاه ... با ماساژ که فکر نکنم برطرف بشه
neda_70 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 218 فقط مختص همین کار؟ بله گلم جراح گوش حلق بینی هستن ، من چند نمونه کارهای اتوپلاستی مثل همین پسرتون تو پیجیش دیدم خیلی تمیز و طبیعب برا کودکان و بزرگسالان انجام داده
ferrreshte مدیر استارتر عضویت: 1399/11/13 تعداد پست: 358 من دیدم محدودیت سنی این عمل از ۱۲یا ۱۴ساله میتونید انجام بدید یعنی الان که ۱۴ سالشه میتونید انجام بدید
saharr_po عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 931 تو اینستا که سرچ کنی کلی پیج براتون بالامیاد آره این روزا عملش تو اینستا زیاده
saharr_po عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 931 یعنی الان که ۱۴ سالشه میتونید انجام بدید آره من دیدم سن پایینام انجام میدن
somaye0_0 عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 من دکتر یابری رو تو اینستا دیدم خیلی از کاراشون خوشم اومد خیلی جراحیهاشو ن تمیزه
sogol_3353 عضویت: 1403/03/15 تعداد پست: 130 چند سالشه ؟ گلم عمل اتوپلاستی براش انجام بده خیلی خوبه مشکل اقایون و خانمایی ک مثل شما رو دارن حل شده با این عمل
ferrreshte مدیر استارتر عضویت: 1399/11/13 تعداد پست: 358 من دکتر یابری رو تو اینستا دیدم خیلی از کاراشون خوشم اومد خیلی جراحیهاشو ن تمیزه جراح هستند
somaye0_0 عضویت: 1403/02/18 تعداد پست: 829 من دکتر یابری رو تو اینستا دیدم خیلی از کاراشون خوشم اومد خیلی جراحیهاشو ن تمیزه اطلاعات خیلی خوبی هم توی پیجشون گذاشتن
nazanin_nn عضویت: 1402/12/03 تعداد پست: 1019 من دکتر یابری رو تو اینستا دیدم خیلی از کاراشون خوشم اومد خیلی جراحیهاشو ن تمیزه واقعا کارشون تمیز