2777
2789
عنوان

کارما....🌏

130 بازدید | 10 پست

اگه دلتونو شکوندن

اگ اذیتتون کردن

و...

بلندشو بهش فکرنکن خودخوری نکن خودتو اذیت نکن پاشو ب فکرپیشرفت خودت باش

کارما آدرسو گم‌نمیکنه

هرکی بدی کنه دیریازود جوابشو میگیره😉

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چند سال پیش یکی از آشناها به دروغ کسی آورد و اون شخص  ناحق دست رو قرآن گذاشت و حق شد با این فامیل ما 

۲۰ سال بعد این شخص یه پرونده ی دادگاهی داشت که حق با خودش بود اما طرف شاکی یه شخص ناشناس اورد و اون شخص دست گذاشت رو قرآن و برنده ی اون شکایت شاکی شد اونم به ناحق

این یعنی کارما

من خیلی خیلی دیدم

و الان همش به کارام حواسم هستش

تهمتایی که به ناحق زده شد به یکی ۳۰ سال بعد همون تهمتا به خودش زده شد و کاملا بی آبرو شد

چند ساله شدیدا به کارما اعتقاد پیدا کردم


ای بانوی شرقی بعد از ده سال زندگی یاد گرفتم : اگر مرد من خیانت کند مقصر من نیستم  که او خود را به بهایی اندک فروخته  اگر فرزند من کج رود باز هم من مقصر نیستم او خود خواسته این راه را انتخاب کرده، من در زندگی برای این دو فقط یک راهنما هستم خودشان تصمیم گیرنده هستند...من تمام تلاشم را کردم که به آن ها درست زندگی کردن را بیاموزم وقتی نمی خواهند یاد بگیرند کاری دگر از من بر نمی آید و این را خوب می دانم که هر که را در گور خود می خوابانند ... من فقط مسئول رفتار و کردار خود هستم نه دیگران...  و این  نصیحت از من به تو ، مردان این سر زمین خوب یاد گرفته اند هر غلطی که دلشان می خواهد کنند و دیواری کوتاه تر از زنان خود نمی یابند...  بعد از سال ها یاد گرفتم که قوی باشم و در لحظه زندگی کنم به خودم ببالم و از زندگی کردنم لذت ببرم ، لذت ببرم اما گناه نکنم خرج کنم اما کمی هم جمع کنم ... کلام آخر ای بانوی شرقی قوی باش برای خودت زندگی کن و لذت ببر💖
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش