2777
2789
عنوان

زردی

87 بازدید | 6 پست

سلام خانوما توروخدا اگه کسی اطلاعات داره بگه من پسرم الان 6روزه ک دنیا اومده روز چهارمش گفتن زردی داره و باید بستری بشه زردیش 12بود ی روز بستریش کردم اومد رو7مرخصش کردن بعد دوروز باز دیدم زرد شده ازش آزمایش گرفتن باز اومده رو 14حالا دستگاه  آوردم تو خونه بگین چیکارکنم ک بیاد پایین وبالانره دارم دیونه میشم دیگه

اب انار زیاد بخور شیرخشک بدین هرچی ادرار کنه زردیش زودتر رفع میشه شیرخشک گیگوز مخصوص زردی هست 

جاشو گرم نکنین 


“سیگار کشیدن نشونه‌ی بزرگ شدن نیست، گل کشیدن تفریح نیست، بد دهنی بانمک نیست، خریت شجاعت نیست، بی قانونی زرنگی نیست، هرکی فالورش زیاده آدم حسابی نیست، هرزگی افتخار نیست، ولنگاری آزادی نیست، دین ابزار کاسبی نیست، هر مزخرفی تولید محتوا نیست، رویا فروشی کارآفرینی نیست، هر حرف قشنگ و جذابی درست نیست” و به نظرم کوتاه مختصر مفید؛ ۹۹٪ آدما و چیزا سر جای خودشون نیستن...!🦋ماکه پروانه خواهیم شد بگذار دنیا هرچه میخواهد پیله کند🦋(استاد قنادی و عاشق آشپزی) 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تند تند بهش شیر بده. چون با ادرار و مدفوع دفع میشه


ما تو بیمارستان که بودیم میگفتن حتی اگه بچه خواب هس بیدارش کنین و هر2 ساعت بهش شیر بدین

نامه ای به فرزندم:«مادرت روزایی رو زندگی کرد که قابل زیستن نبود،مگر فقط به خاطر وجود تو» 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز