2777
2789
عنوان

عینک

35 بازدید | 6 پست

نظرتون راجبش چیه

مامانم نمیزاره عمل کنم حتی به یه لیزیک ساده ام راضی نمیشه ترس داره کور بشم انگار  

خیلی مخالفه بعصی وقتا اعتماد به نفسم رو از دست میدم میگم کاش نمیفهمزدم چشم هام ضعیفه

خیلی هم ضعیف نیست ولی عادت کردم استفاده کنم نمیتونم کنار بزارم

برای ازدواج ام ضربه خوردم مادر یه آقا پسر گفت عینک نزن بیا جلو پسرم بعدش هم گفت بیرونم عینک نزن چشم و ابروهات قشنگ تره بدون عینک خیلی بهم برخورد و خورد شدم رد کردم  درحالی که پسره بعدش گفته بود  به مادرش چرا گفتی

حالا هم بعضی وقتا فکر میکنم پسرا برکن عینک بیشتر می‌پسندن

البته خداروشکر میکنم و ناشکری نمیکنم ولی دلم میگیره از این که هیچ چاره ای ندارم 

منم شماره چشمم زیاد نیست ولی عادت کردم ، هم یه عینک شیک که به صورتم خیلی بیاد خریدم هم دوتا لنز طبی رنگی واسه بیرون.

رنگاشم طوریه کع تتبلو نیست هرکی از نزدیک نگاه میکنه میگه وای چقدر رنگ چشات قشنگه بعد که میگم لنزه تازه متوجه میشن

خدایا دلم معجزه می خواهد از آن معجزه هایی که به هنگامه ی وقوعش، خدایا دوستت دارم و خدایا شکرت میان هق هق گریه هایم گم شود ... خدایا دلم معجزه می خواهد معجزه ای در حد خدا بودنت ... CafeMom Tickers

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

کسی که با یه عینک تو رو نخواد همون بهتر که اصلا نباشه بعد هم خیلیا با عینک خدایی قشنگترن الان انقدر ...

  آره واقعا خودمم همین فکر رو میکنم ولی بعضی وقتا به خودم میگم این فکرا هم فقط برای آروم کردن خودم هست چون هیچ راهی ندارم

منم شماره چشمم زیاد نیست ولی عادت کردم ، هم یه عینک شیک که به صورتم خیلی بیاد خریدم هم دوتا لنز طبی ...

بعضی چشماشون ضعیفه ولی عینک نمیزارن به منم میگن خوب همینجوری نزن ولی من دیگه عادت کردم واقعا اذیت میشم چون دوست دارم دقیق و واضح همه چی رو ببینم🫨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792