2777
2789

قضیه این بازی چیه

در این مدت ؛ زندگی به گونه ای سپری شده است که میتوانم سال ها بدون آنکه هیچ اتفاق غم انگیزی رخ بدهد ، غمگین بمانم...🚶♀یه چیزایی نمیشه دیگه ...ما هم ولش کردیم گذاشتیم که نشه ... شاید بعدا شد یا شاید به جاش یه چیزای دیگه شد 🙂 نمیدونم ، ولی ای کاش می شد... ...۱۴۰۳/۳/۱۹... چیزایی که میتونستن فوق العاده باشن رو خراب کردم فقط چون حالم خوب نبود🥲.....بنده خصومت شخصی با کسی ندارم، از همه به یه اندازه بدم میاد.😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه نمیشه

گزارش

هم وقتشو داری ... هم فرصتش پیش اومده ... هم کسی اصلا نمیفهمه ... ولی چون اشتباهه از انجام دادنش منصرف میشی...! این معنای دقیقه اصالته...راه پنهانی میخانه ندانند همه کس! جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر...!

قضیه این بازی چیه


واردش نشو!

هم وقتشو داری ... هم فرصتش پیش اومده ... هم کسی اصلا نمیفهمه ... ولی چون اشتباهه از انجام دادنش منصرف میشی...! این معنای دقیقه اصالته...راه پنهانی میخانه ندانند همه کس! جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر...!

من همینطور یک نفر بیاد😭

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،
چجوری میشه لینک گذاشت؟؟


نمیشه نی نی یار بستع

تیکتو قفل کن تا نترکیدی

هم وقتشو داری ... هم فرصتش پیش اومده ... هم کسی اصلا نمیفهمه ... ولی چون اشتباهه از انجام دادنش منصرف میشی...! این معنای دقیقه اصالته...راه پنهانی میخانه ندانند همه کس! جز من و زاهد و شیخ و دو سه رسوای دگر...!

چندنفرو دعوت کردی تاحالا؟؟

خودمو همیشه به خدا سپردم چون میدونم همیشه مواظبمه😘همیشه کمکم کرده و مراقبم بوده ،خدایا دمت گرم🥹شکرت🤲چندتا کار انجام میدم و زن مستقل هستم..تکواندو کارکردم کمربند مشکی میخوام باز ادامش بدم چون عاشق ورزشم ..آرایشگری دارم یادمیگیرم ..روانشناسی رو دوس دارم و میخوام برم سمتش فا ل ت اروت هم میگیرم ولی نع رایگان 🙅‍♀️همونطور کع میری سینما و نمیتونی رایگان فیلم تماشا کنی آره قربونت برم😅بخدا اصلا شبیه فالگیرا نیستم و سفیدم و چشم سبز ابی،از مادربزگم یادگرفتم ..قهوه ، شمع هم هست....البته یکی از شغل هامه و ازش درآمد کسب میکنم لطفا درک کنید... 👌لطفا تگ نکن شرمندتون بشم....همیشه شعارم این بود :کار خوبه خدا درست کنه 💋بوس پس کله تون،
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز