2777
2789

بیاین بگید 

خودم داشتم 😍😍😍😍عاشقش بودم و هستم الانم ۵ سالش شده و تو باغ بابا بزرگم  با زن اش زندگی می کنه 😍

امروز بهم خبر رسیده که ۲ تا جوجه دادنننننننن😍

می خوام برم بیارمشون خونه خیلی عشق اند❤️😝

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یه اردک خریدم 50 تومن قبلا کوچولو

بزرگ شد یه کفتر چایی بچه تو کوچه افتاده بود اوردمش خونه بزرگترش کنم بفرستمش بره اردکو با کفتر چایی رو می کردم توی قفس

هر روز می رفتم میدیدم پرا کفتر چایی هی کم میشه خدایا چی شده

تا اخر فهمیدم اردکه پراشو می خوره نه اسیب بزنه ها 

بعدش اردکو بردم بفرشم چون اذیت می کرد گفت 10 هزار تومن ازت می خرمش 50 خریدم مجانی دادم به یارو 

کفتر چایی هم یکم بزرگتر شد پرش دادم رفت 

همیشه تماشای دو نجیب زاده زیبا بوده چون هم دیگرو خوب میشناسن.🪻گر نباشد حیا و درک و شعورآدمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور🪻

یه اردک خریدم 50 تومن قبلا کوچولو بزرگ شد یه کفتر چایی بچه تو کوچه افتاده بود اوردمش خونه بزرگترش ک ...

اره اردک با هر پرنده ای باشه پراش رو  می کنه پر های بلدرچینم رو کند 😁

منم دوتا داشتم یادش بخیر یکیش سفید بود انقد خوشگل بود دلم براش تنگ شد ولی نره میفتاد دنبال ادم مردم ...

خیلی باحالن 

مال من پاهاش کوتاه بود و خودش هم چاققققققق خیلی چاق بعد راه می رفت هی می خورد زمین انقدر هم می خورد خیلی گوگولی بود 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز