nnn81 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/10 تعداد پست: 228 عنوان سونو انتی 64 بازدید | 8 پست کیا توی سونو انتی دکتر جنسیتو بهشون گفت ؟ 1403/03/13 | 21:58 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nnn81 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/10 تعداد پست: 228 خودم پرسیدم گفت این سونو برای انتی و استخوان بینی و سالم بودن و ...جنسیت احتمالی مگه از روی شکل بدن بگم ک ۵۰،۵۰س الان مشخص نیس
دماوند1 عضویت: 1392/10/06 تعداد پست: 105976 سونو معتبرم رفتم تو شهر ما هم دکتر عالی داریم تشخیص هم بده نمیگه الحمدلله رب العالمین ...
donya200 عضویت: 1401/09/08 تعداد پست: 1552 من بچه اولم پرسیدم گف دقیق نیس ولی احتمالا پسره و درست بود.حالا این بچمم میخام برم همون سونو مرسی خداجونم..
nnn81 مدیر استارتر عضویت: 1402/10/10 تعداد پست: 228 من بچه اولم پرسیدم گف دقیق نیس ولی احتمالا پسره و درست بود.حالا این بچمم میخام برم همون سونو الان چند هفته ای؟واسه پسرت ضربان قلب و crlو یادته
donya200 عضویت: 1401/09/08 تعداد پست: 1552 الان چند هفته ای؟ واسه پسرت ضربان قلب و crlو یادته الان هفته ۹ هستم.پسرم تو ۹ هفته ضربانش ۱۷۵ بود.crl یادم نیس مرسی خداجونم..
tashkhisjensiat عضویت: 1402/06/24 تعداد پست: 88 الان چند هفته ای؟واسه پسرت ضربان قلب و crlو یادته ااگه میخوای جنسیت نی نیت را بدونی به این پیج تواینستا پیام بده دقیق بهت میگهtashkhis _jensiat