2777
2789
عنوان

روتین پوستی

195 بازدید | 15 پست

من پوستم منافذ باز داره ۲۷ سالمه جدیدا رقتم ابرسان و شوینده سیمپل خربدم راضی ام تو این چند روز تغییرر رو دیدم الان ی پولی دارم بنظرتون سرم منافذ بالانس بخرم یا برم ضد افاب خوب بخرم؟؟؟؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ضدآفتاب مهم ترین بخش روتینه

بالانس برند متوسطیه خیلی خفن نیس

برا منافذ بذار پول گیرت بیاد از برند کوزارکس یا اوردینری خرید کن

تاريك انديشان هميشه سعى مى كنندزنان را در «سياهى» نگه دارند؛آنها از روشن شدن ذهن زن مى ترسند !چون خوب ميدانند اگر زن بداند،به فرزندانش هم ياد ميدهد !

والله من برای منافذم سرم اوردینری خریدم هیچ تاثیری نداشت تازه بیشترم کرد منافذمو

خداجونم. میشه بابامو پس بدی.خیلی دلتنگشم  باباجونم من چه میدونستم که یه روزی تورو ازدست میدم رفتنتو هنوزم باور ندارم خیلی زود رفتی 😭لطفا برای شادی روح بابام صلوات بفرستید ممنونم.

برا روتین پوستی :

اسکراب یا ژل شستشوی صورت مخصوص نوع پوستت(چرب یا خشک)

ضد افتاب مخصوص پوستت (سینره رو پیشنهاد میکنم)

آبرسان

نرم کننده

ماسک ورقه ای

ماسکای طبیعی (اگه خواستی بگو چندتا یادت بدم عالی)

سرم ویتامین سی یا سرمای مخصوص پوست بستگی به نوع و مشکل پوست

یه سری صابون مخصوص پوستم هست خوبه مثل صابون عقرب صابون تریاک و صابون زردچوبه

روغنای طبیعیم عالین خصوصا قبل از شیو صورت

ماسک خاک رس و ماسک ذغالم شنیدم خوبه ماسکایی ک مثل کرم میزنی بعد خودشون خشک میشنم خوبن

خورشید برای ما میسوزد ... و ما به ماه سرد دلبستیم! :)
حداقل های یک روتین شوینده آبرسان و ضد آفتاب مناسب پوست است بعد میریم سراغ درمانی ها چون منافذ باز د ...

پس الان ضد افتاب واجبتره ضد افتاب بی بی کرم دارم ولی ی ضدافتاب خووووب میخوام ک پوستم خراب نشه 

ای بابا ... چرا اخه؟؟؟ همه که میگن اوردینری خوبه

والله واسه من کوچکترین تاثیری نداشت 

خداجونم. میشه بابامو پس بدی.خیلی دلتنگشم  باباجونم من چه میدونستم که یه روزی تورو ازدست میدم رفتنتو هنوزم باور ندارم خیلی زود رفتی 😭لطفا برای شادی روح بابام صلوات بفرستید ممنونم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تو عقد

mahroo1234 | 32 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز