behi_oo مدیر استارتر عضویت: 1398/05/15 تعداد پست: 1717 عنوان سقط اختیاری 404 بازدید | 24 پست میشه اگه خودتون انجام دادین یا کسی از اطرافیانتون انجام داده از بعدش توضیح بدین؟من ناخواسته باردار شدم و دودلم ک چکار کنم.به راهنماییتون نیاز دارم 1403/03/13 | 16:32 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
khodaya_komakamkon عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 7023 باید ازاول مراقب میبودی.هالا دیگه گناه نکن خدابزرگه
behi_oo مدیر استارتر عضویت: 1398/05/15 تعداد پست: 1717 باید ازاول مراقب میبودی.هالا دیگه گناه نکن خدابزرگه قرص اورژانسیم خوردم
behi_oo مدیر استارتر عضویت: 1398/05/15 تعداد پست: 1717 اگر مشکل قانونی نداری بچه رو.نگه دار. سقط نکن مشکل قانونی منظورتون چیه؟
behi_oo مدیر استارتر عضویت: 1398/05/15 تعداد پست: 1717 گناه داره طفلی 💔 اصلا الان بچه دار شدن تو برنامم نبود.حداقل تا دوسال دیگه
khodaya_komakamkon عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 7023 قرص اورژانسیم خوردم قرص اورژانسی اگه خیلی طبق قواعدش مصرف بشع ۸۰درصد مطمئنه.از یه راه خاطرجمع تر استفاده کن
الناز000 عضویت: 1396/10/13 تعداد پست: 15947 قرص اورژانسیم خوردم انگار قرصا تقلبی شدن چند نفرو دیدم با اورژانسی باردار شدن اگر جواب کامنتتو ندادم یعنی نخوندم🙂
khodaya_komakamkon عضویت: 1402/06/22 تعداد پست: 7023 اصلا الان بچه دار شدن تو برنامم نبود.حداقل تا دوسال دیگه دیگه خواست خدااین بوده یوقت سقط میکنی خدایی نکرده دیگه باردارنمیشی
khanoomgandoom عضویت: 1403/02/01 تعداد پست: 3157 اصلا الان بچه دار شدن تو برنامم نبود.حداقل تا دوسال دیگه بچه چند تا داری ؟
behi_oo مدیر استارتر عضویت: 1398/05/15 تعداد پست: 1717 قرص اورژانسی اگه خیلی طبق قواعدش مصرف بشع ۸۰درصد مطمئنه.از یه راه خاطرجمع تر استفاده کن عذر میخوام من ۷ ساله روشمون کاندومه نمیدونم چی شد روش طبیعی رو انتخاب کردیم اونم شک کردم اورژانسی خوردم ک متاسفانه جواب نداد
setii1382 عضویت: 1400/06/17 تعداد پست: 419 خوش به حالت کاش خدا بچه تو رو به من میدادمنم هزار تا آزمایش و mriانجلم دادم نشستم تو مطب تدگتر زنان تا بهم بگه چمه تورو خدا برام دعا کنید چیزی نباشه و عمل و. چیزی نیاز نداشته باشم 😓 😭 هرچه دنیا سخت میگیرد تحمل میکنم،بر خدای غیر ممکن ها توکل میکنم❤️
behi_oo مدیر استارتر عضویت: 1398/05/15 تعداد پست: 1717 دیگه خواست خدااین بوده یوقت سقط میکنی خدایی نکرده دیگه باردارنمیشی همسرمم همینو میگههمش میگه حکمت کار خداس حتما بذار ب دنیا بیاد