2777
2789
عنوان

کسی بیداره؟

3 بازدید | 8 پست

من ۱۶سالمه خیلی دوس دارم درامد داشته باشم، حتی کم ولی یچیزی داشته باشم 

الان یه باشگاه اگهی زده که منشی میخواد از ساعت ۸صبح تا ۱۲

حقوقشم ۲میلیونه 

مامانم میگه برو اونجا کار کن ، خودمم دلم میخواد ولی یکیو میخوان که روابط عمومی بالا داشته باشه و من اصلا ندارم🥲

بنظرتون اگه برم میتونم از پسش بر بیام؟ 

عزیزم برای کار باشگاه باید روابط عمومی خیلی بالایی داشته باشی چون هر روز با آدم های مختلفی در ارتباطی 

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

روابط عمومي ادم با در معرض قرار گرفتن بهترميشه 

به نظر منم قبول كن فوقش يه هفته ميري امتحاني خوشت نيومد ادامه نميدي 

لطفا درخواست دوستي ندين ، با احترام اهل چت نيستم🌹
همش همینو به خودم میگم ولی میترسم یهو یکی بیاد دست و پامو گم کنم

طبیعیه ک گم کنی،ب مرور راه میافتی،همه ادمایی ک شاغلن مادرزادی ارتباطشون خوب نبود ک،منم اوایل کارم انقد خودمو گم میکردم ک راه رفتن و حتی کلماتم یهو یادم میرفت،ولی ب مرور درست شد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز