2777
2789
عنوان

یه سوال

169 بازدید | 9 پست

شما اگه مادر پسر بودید پسرتون میومد میگفت من یک دختری را دیدم از مشتری هامون بوده ازش خوشم اوده باور میکردین حرفشا ؟ یا میفهمیدین باهم دوست بودند ..شغل پسره هم دکوراسیون داخلی هست 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

فرقی نمیکرد، اگه خوب بود میرفتم خونه شون زیر نظر خانواده ها آشنا شن، مهم اینه که مناسب هم باشن و همو بخوان

مــن اگـر کامروا گشتم و خوشدل چه عجب 💖مــســـتـحق بودم و اینها به زکاتــــم دادنـد

برای من یک همچین اتفاقی افتاده پسری که باهاشم نمیدونه به مامانش بگه کجا اشنا شدیم .میخواد بگه از مشتریامون بودند ..من فکر میکنم مامانش میفهمه و اگه بفهمه باباش نمیزاره

نه والا ولی بعضی خانواده ها نمیزارن که بعد دختره را به یک چشمی دیگه نگاه میکنند مخصوصا بیشتر اصفهانی ...

چه بد

خب همون بگه مشتریه 

ان شالله مشکلی پیش نمیاد 

با نظر من موافق نیستید ریپلای نکنید ، پبشنهادم بهت پماد سوختگیه:))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز