2789
عنوان

کلومیفن

| مشاهده متن کامل بحث + 450 بازدید | 35 پست
احتمالا بخوری بشه،مشکل ما تحرک کم اسپرم بود که دکترم گفت زن با یه درصد اسپرم هم باردار میشه اگه فولی ...

بعدش چیکار کنم قرص دیگ نباید بخورم؟

تولد امسالم سه نفره شدیم 👼👪👪👪خدایااااا شکرت خدایا نمیدونم بابته این هدیه ات چجوری ازت تشکر کنم  ناامیدم نکن خودت نی نی مو صحیح و سالم نگه دار

من متفورمینهم روزی یکی  میخوردم،تخمدان رو آماده میکنه همشم سرخود،بعدش چهارده سیکلت حتما برو دکتر سونو که ببینی نیاز به آمپول داری یا نه،من چون سه تا فولیکول داشتم 20 21 22 دکترم آمپول نداد گفت چندقلو میشه عوضش قرص دوفاستون داد که برای لانه گزینی کمک میکنه شبی یکی که بلاخره دو قلو شد اما قلب یکیش تشکیل نشد و یکیش موند خداراشکر

فاطمه جون من سوراخ بین بطنی داره بی زحمت یه صلوات براش بفرسین که سوراخ بسته شه و به عمل نکشه ممنون

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من متفورمینهم روزی یکی  میخوردم،تخمدان رو آماده میکنه همشم سرخود،بعدش چهارده سیکلت حتما برو دکت ...

من برای دوشنبه وقت گرفتم میشه پنج پری  ببینم چی میشه

تولد امسالم سه نفره شدیم 👼👪👪👪خدایااااا شکرت خدایا نمیدونم بابته این هدیه ات چجوری ازت تشکر کنم  ناامیدم نکن خودت نی نی مو صحیح و سالم نگه دار

تو رو خدا ج بدین من این ماهه اول کلومفین میخورم از روز پنچ پریود روزی دوتا ولی الان پریودم زیاد شده احساس میکنم اون پنچ روز پریود نبوده.حالا باید چیکار کنم؟؟؟؟؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز