2789
عنوان

سگ ژرمن

72 بازدید | 5 پست

سگ ژرمن میخام بگیرم فقط نمیدونم سن پایینشو بگیرم و کوچیک یا بزرگ و اینکه کسایی که سگ دارین از بچگی بزرگشون کرد بهتره یا اینکه بزرگشو بخری؟

من سگ ژرمن بزرگ خیلی دوست دارم ولی میترسم نسازه باهام یا اینکه بچشو بگیرم و بزرگش کنم 

بنظرتون میساز بزرگش باهام؟

.

بچه بگیر ک بهت عادت کنه و وفادار باشه

من ی زنم ب ظاهر آروم و شاد اما از داخل توم‌چهارشنبه سوریه میخندم باهات ولی ی این خنده ی ماسکه ک گریه هامو نبینی درکل باهام حرف بزنی میخندونمت بخندونیم❤ اقا درخواست نده لطفا حالم بد میشه دوباره🙏

ژرمن ندارم ولی به نظر من سگ نگیر ، اگه هم خواستی بگیری حتما واگذاری رایگان بگیر

و اینکه ببین میتونی وقتی مریض شد و پیر شد بازم دوستش داشته باشی و مراقبش باشی یا نه تا وقتی بامزه باشه دوسش داری؟؟؟؟

میتونی هزینه هاشو تحت هر شرایطی پرداخت کنی؟؟؟

همه میتونن موفق باشن فقط کافیه اول تو ذهنشون موفق بشن.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ژرمن ندارم ولی به نظر من سگ نگیر ، اگه هم خواستی بگیری حتما واگذاری رایگان بگیر و اینکه ببین میتونی ...

گرونه واگذاری رایگان نداره

آره میتونم ازش مراقبت کنم

.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792