2777
2789

۱۰ 

چقدتنهاشدیم‌که‌دردامونوتودیوارمجازی‌مینویسیم:)🌕    دل‌ِمن تنگه‌برای‌همه‌روزایی‌که‌رفتن:)). زندگی رو اونقدری جدی نگیر که خندیدن یادت بره🙂❤️🌟   ازادی‌کلمه‌زیباییه‌که‌حتی‌حاضرنیست‌حروفش به‌هم‌وصل‌بشه.            من جایی باختم که فک میکردم دارم به آرزوهام میرسم   یه روزه خوب میاد:)دیر میفهمی‌ زندگی‌ نکردی‌ و شیش‌ دنگ‌ حواست‌ به‌ چی‌ میشه‌ها بوده❤️‍🩹 کاربری‌دست²نفره(دوتادوستِ‌همسن)  

خیلی خلاصه نوشتم منظور رسوندم امید وارم قبول بشم ، مالک اشتر هم یه چی نوشتم اگه بفهمه دربارش اینجوری گفتم اون دنیا یقمو میگیرم

من هر روز صبح بیدار میشم با امضا پای برگه های رخداد و فاجعه..توی آخرین جنگ خورشید و سرخی،طلای لبخندم شد غروب رنج!!!(سورنا)....تا ابد پایبند عشق توام❤️ª

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خیلی خلاصه نوشتم منظور رسوندم امید وارم قبول بشم ، مالک اشتر هم یه چی نوشتم اگه بفهمه دربارش اینجوری ...

میگیره

من هر روز صبح بیدار میشم با امضا پای برگه های رخداد و فاجعه..توی آخرین جنگ خورشید و سرخی،طلای لبخندم شد غروب رنج!!!(سورنا)....تا ابد پایبند عشق توام❤️ª
خیلی خلاصه نوشتم منظور رسوندم امید وارم قبول بشم ، مالک اشتر هم یه چی نوشتم اگه بفهمه دربارش اینجوری ...

😂منم در مورد اون یه چرت و پرتی نوشتم نخونده بودم اون قسمت و فک کردم نمیاد

بعضی زخم ها خوب نمیشن فقط با گذر زمان بهشون عادت میکنی🙂

من همههههه رو بلدم بودم نوشتم 

سر سوالات تشریحی ریدم 😐بلدم بود چی می خواد ولی بری بارم بندی رو نگاه کنی مثلاً تو سوال الفش باید میگفتی باید مثل پیامبرباش و بیست پنج صدم داشت و من ننوشتم 😐 ولی بقیشم نوشتم در اصل مفهومی رسوندم

ولی طبق پاسخ نامه ۱۸ نیم تا ۱۸ میشم

😂منم در مورد اون یه چرت و پرتی نوشتم نخونده بودم اون قسمت و فک کردم نمیاد

اره تفکیک بود ، وایی من همه رو چرتان پرتان نوشتم پر کردم

من هر روز صبح بیدار میشم با امضا پای برگه های رخداد و فاجعه..توی آخرین جنگ خورشید و سرخی،طلای لبخندم شد غروب رنج!!!(سورنا)....تا ابد پایبند عشق توام❤️ª
وای هرکدوم بارم ۲۵صدم گذاشته بود بیشترشون خلاصه نوشتم به نظرتون نمره نمیدن 

منم همینطور من فقط منظور هم رسوندم امید وارم جوابام‌اوکی باشه 

من هر روز صبح بیدار میشم با امضا پای برگه های رخداد و فاجعه..توی آخرین جنگ خورشید و سرخی،طلای لبخندم شد غروب رنج!!!(سورنا)....تا ابد پایبند عشق توام❤️ª
من همههههه رو بلدم بودم نوشتم  سر سوالات تشریحی ریدم 😐بلدم بود چی می خواد ولی بری بارم بندی ر ...

منم حس میکنم شبیه پاسخنامه ننوشتم ولی مفهوم و رسوندم

خداکنه زیاد کم نکنن

بعضی زخم ها خوب نمیشن فقط با گذر زمان بهشون عادت میکنی🙂

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز