shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 عنوان بلاگرا 84 بازدید | 6 پست سلامدیشب یهو پست یکی ازین بلاگرا تو اکسپلور اینستام اومد بالاوسط بین الحرمین تولد گرفته بودقربون امام حسین برم ۱۰ساله چشم انتظارممردم میرن تولد بازی😪😪😪 1403/03/09 | 21:38 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دختر_گرانبها عضویت: 1397/11/18 تعداد پست: 35127 جسارتا دلتون را وسیع کنین... دانی از زندگی چه میخواهم ....من تو باشم، تو، پای تا سر تو...زندگی گر هزار باره بود...بار دیگر تو، بار دیگر تو...
سمرایی90 عضویت: 1400/09/04 تعداد پست: 2584 خب برن خداروشکر ک مردم دارن میرنان شالله شماهم برید رفتنش ک اسونه چرا نمیرید؟؟
کاندس عضویت: 1400/08/27 تعداد پست: 4466 کلا سبک زندگی بلاگرا رو دوست ندارم. همیشه برخلاف جریان جامعه.خودنمایی.ریا.فخرفروشی.یه مدت اینستا نمیرم ارامش دارم
shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 جسارتا دلتون را وسیع کنین... بحث من حرمت بین الحرمین هستروایت حتی میگن تو کربلا گوشت نخورید ارایش نکنینرو این حساب میگم
shaghayegh70 مدیر استارتر عضویت: 1397/02/18 تعداد پست: 89 خب برن خداروشکر ک مردم دارن میرن ان شالله شماهم برید رفتنش ک اسونه چرا نمیرید؟؟ هردفعه پول گذاشتیم کنار خرج چیز دیگه ای شد
دختر_گرانبها عضویت: 1397/11/18 تعداد پست: 35127 بحث من حرمت بین الحرمین هست روایت حتی میگن تو کربلا گوشت نخورید ارایش نکنین رو این حساب میگم این به نظرم منطقی نیست ...مسجد و کعبه و حرم امام رضا و امام حسین و بین الحرمین اتفاقا جای قشنگی برای شادی آدمها کنار آدمهای بزرگ و در مکان های معنوی هست ...مخصوصا ازدواج ... دانی از زندگی چه میخواهم ....من تو باشم، تو، پای تا سر تو...زندگی گر هزار باره بود...بار دیگر تو، بار دیگر تو...