2777
2789
عنوان

ویروس ۱۴۰۳

266 بازدید | 12 پست

دوستان آیا کرونا زیادشده ؟کسی شنیده ؟ازسال ۱۴۰۲انگار دوباره زیاد شده 

من گرفتم نمیدونم چه ویروسی بوداز دی ماه ۱۴۰۲  که هنوز سرفه خشک میکنم وترشح بینیم سبزه آبریزش ندارم وازدهانم کمی چرک خارج شده علائم اولیه ای که داشتم گلودرد وسرفه وتهوع وبیحالی وبی اشتهایی ودل ضعفه واسهال 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه عزیزم نگران نباش 

من وخانوادمم نوبتی گرفتم انواع مختلف با علائم متفاوت 

جای نگرانی نیست اصلا 

الحمدلله رب العالمین که شدم مامان الان محمد  قسمت همه منتظرا،ان شاءالله ،به حرمت حضرت فاطمه ی زهرا(س) خودت مدیریت کن زندگیمونو،به کسی محتاج نشیم،مارو به خودمون وامگذار،اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم       
نه عزیزم نگران نباش  من وخانوادمم نوبتی گرفتم انواع مختلف با علائم متفاوت  جای نگرانی نی ...

علائمتون چی بود؟من سنگینی قفسه سینه هم بود الانم تاحدودی گرفتگی قفسه سینه دارم

نه عزیزم نگران نباش  من وخانوادمم نوبتی گرفتم انواع مختلف با علائم متفاوت  جای نگرانی نی ...

کی مبتلا شده بودین ؟من علائمم شبیه کرونا بوده ولی نمیدونم همون کرونا بوده یا ویروس دیگه تاالان درگیرم

نه عزیزم نگران نباش من وخانوادمم نوبتی گرفتم انواع مختلف با علائم متفاوت جای نگرانی نیست اصلا

سلام خوب هستید ببخشید شما زمان ابتلاتون سرفه وخلط خونی هم داشتید ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مهاجرت

mariamomo2002 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792