دلوین10 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/21 تعداد پست: 12952 عنوان عمل بینی 53 بازدید | 10 پست یک ماه گذشته هنوز بینیم ورم داره صورتم ورم داره چیکار کنم خوب بشه ؟ نوک بینیم هنوز خیلی سر بالاست به نظرتون پایین میاد ؟ 1403/03/09 | 16:07 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
زندگیموفق۱۴۰۰aa عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 21631 اونقدر میاد پایین ک میگی کاش ی کم سر بالا تر بود زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹) خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر
دلوین10 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/21 تعداد پست: 12952 اونقدر میاد پایین ک میگی کاش ی کم سر بالا تر بود چه زمانی پایین میاد ؟الان از روبرو تقریبا خوکی هست 😭 یعنی سوراخ ها معلومه خیلی بدم میاد
زندگیموفق۱۴۰۰aa عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 21631 چه زمانی پایین میاد ؟الان از روبرو تقریبا خوکی هست 😭 یعنی سوراخ ها معلومه خیلی بدم میاد ... سه ماهگی بیا پیامام بخون اگه نه دیدی ک خیلی اومدع پایین . زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹) خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر
دلوین10 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/21 تعداد پست: 12952 سه ماهگی بیا پیامام بخون اگه نه دیدی ک خیلی اومدع پایین . امیدوارم یه کم بیاد پایین بعد بیام ازت تشکر کنم که آرومم کردی الان نگرانم راستی اگر بیاد پایین بعد از نیم رخ قوس از بین میره ؟
زندگیموفق۱۴۰۰aa عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 21631 امیدوارم یه کم بیاد پایین بعد بیام ازت تشکر کنم که آرومم کردی الان نگرانم راستی اگر بی ... برا من قوس دار عمبل نکردم چون اصلا دوست نداشتم ولی ی ذره قوس تا سه ماهی ک چسب میزدم داشت ولی الان نداره و صاف شده ب دکترم گفتم .... ی هو با ناز گفت قوس دوست داشتی؟ ولی خیلی راضیم زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹) خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر
دلوین10 مدیر استارتر عضویت: 1402/07/21 تعداد پست: 12952 برا من قوس دار عمبل نکردم چون اصلا دوست نداشتم ولی ی ذره قوس تا سه ماهی ... شما تا سه ماه چسب زدی ؟ من از چسب خسته شدم از اینکه پوستم حساس شده نمیتونم آرایش کنم خیلی خسته شدم
زندگیموفق۱۴۰۰aa عضویت: 1400/08/07 تعداد پست: 21631 شما تا سه ماه چسب زدی ؟ من از چسب خسته شدم از اینکه پوستم حساس شده نمیتونم آرایش کنم خیلی خست ... تا اون موقعی دکترت تتشخیص میده چسبتو بزن وگرنع نتیجه اصلی نمیبینی و من اصلا آرایش نمیکنم هیییچ واسه همین راحت بودم من کل سه ماه رو خوده دکترم چسبمو عوض کرد زخمی ب قلبمه ، ک خدا هم بغلم کنه ، خوب نمیشه، (۱۴۰۳/۱/۲۹) خدایا اشتباه کردم ... بغلم کن آروم شم.....۱۴۰۳/۷/۸ ازمون استخدامی اموزش پرورش قبول شدم الهی هزار بار شکر