سلام من خرگوشم ک ۵ میلیون خرجش کردم میخواستم واکذاری موقت کنم وقتی دادم مرده قرار بود چند روز بعد پسش بگیرم وقتی گفتم بیام دنبالش گفت بیا رسیدیم جلو خونش زنگ زدم بیارش گفت نیستیم نیاید باز بعد دوسه روز زنگ زدم گفت نگفتی میام دنبالش فروختمش بیاید دلداریم بدید حالم بده افسرده شدم واس اینکه حالم خوب شه همستر خریدم اما هرشب بخاطرش گریه میکنم دلم بچمو میخاد وقتی بخاطرش گریه میکنم بابام میگه گریه نکن منم دلم براش تنگ میشه گریم میکیره نمیدونم چیکار کنم معلوم نیست کجاست غذاچی خورده�🥺🥺😭😭😭😭😭