2777
2789
عنوان

بنظر شما.....؟

195 بازدید | 6 پست

آدم ها به سزای اعمالشون حتما میرسن؟ 

وقتی شما همه جوره دستتون برای جبران و تلافی بسته باشه و نتونید کاری کنید، خدا حقتون رو میگیره و تلافی میکنه؟ 

شما دیدید که آدمای بد به سزای اعمالشون توی همین دنیا برسن؟ 

هی هوا بدتر شد... مسیرا تاریکن... 

بله دیدم 

ولی خیلیا امکانش نیست تو این دنیا تقاص همه کارهاشونو پس بدن

نیلوفر🪷 و اگر بر تو بندد همه ره ها و گذر ها. ره پنهان بنماید که کس آن راه نداند. ✍️مولانا جلال الدین بلخی

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله دیدم  ولی خیلیا امکانش نیست تو این دنیا تقاص همه کارهاشونو پس بدن

و از اون بدتر اینه که گاهی پس میدن اما ما نمیبینیم که دلمون خنک شه حداقل یکم🥲

هی هوا بدتر شد... مسیرا تاریکن... 

من همیشه فقط بخشیدم و فراموش کردم و به روی خودم نیاوردم و تهش تنهایی غصه خوردم ولی ۱۰۰ درصد حتی وقتی منتظرش نبودم خدا یه جوری طرفو به سزای اعمالش رسونده که خودم سورپرایز شدم 

هرگز از حال احدی خدای مرا خطا و فراموشی نیست.(طه،۵۲) اللهم عجل لولیک الفرج 🌷
من همیشه فقط بخشیدم و فراموش کردم و به روی خودم نیاوردم و تهش تنهایی غصه خوردم ولی ۱۰۰ درصد حتی وقتی ...

آخه شرایطم جوریه که نمیتونم ببینم و سورپرایز شم😖

هی هوا بدتر شد... مسیرا تاریکن... 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز