2777
2789

سینگلی رو عشقه 

و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم

سینگل 

خدایا «حیات» ما رو چنان قرار بده ک در « ممات»ما «مردم» اندوهگین و«هرزه‌گان»شادمان شوند.                                               وهذا یوم فرحت به آل زیاد و آل مروان!                من هموطنانی در ترکیه ،سوریه،یمن،امریکا،فلسطین،عراق ،فرانسه ،لبنان و... دارم و بیگانگانی در شهرهای ایرانم                                      💔همین قدر تلخ💔.                              

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مهم نیست ...

چون من تو رویاهام دارمش همین عالیه 😎 

من همونیم که ازش میترسیدم 😈....من همونیم که لبخندشو چاقو تراشید🔪....من همونیم که هنوز میگم همه دخترا عروسکن ولی من آنابلم💀....من همونیم که هرروز صبح وقتی پاهام زمین رو لمس میکنه شیطان میگه :اوه لعنتی باز بیدارشد🔪....من همونیم که هنوز میگم اگر نزنی میزننت👊....من همونیم که از کوچه بیشتر از مدرسه یاد گرفتم 🔪....من همونیم که برای هیچ احدی زانو نمیزنم حتی اگر تمام مردم جهان رو زانو هاشون راه برن😈....من همونیم که اولش رنجیدم ولی تهش شیک خندیدم 🔪....من همونیم که انتقام رو قبول دارم....من همونیم که اگه به فکر دور زدنم باشی باید قبلش بدونی خیلیا پیش من دوره دیدن....من همونیم که همیشه بر میگردم😈....من همونیم که هنوز میگم آهااای لنگی من استقلالی هستمااااا😏👑💙من همونیم که اگه یه رفیق واقعی داشته باشم هزارتا فداکاری براش میکنم ولی وای به روزی که بهم خیانت کنه 🔪....من همون🔪😈💪هستم .....❌11❌.❌HTX❌.....
اصلا سینگل ی چیز دیگست من ۱ ساله سینگل کیف میکنم

من باشگاه اسممو نوشتم میرم ولی خب احساس تنهایی دارم

لطفا با دلای پاکتون برای سلامتی مادرم یه صلوات بفرستین💫🌹مرسی مهربونا
با دخترا دوست شو چ کاریه 

دوستام همه ازدواج کردن و دنبال زندگیشوننن خیلی رفت و امدی نیستن

لطفا با دلای پاکتون برای سلامتی مادرم یه صلوات بفرستین💫🌹مرسی مهربونا
من باشگاه اسممو نوشتم میرم ولی خب احساس تنهایی دارم

منم همینطور اسی چ میشه کرد ادم خوب کمه

یه دختر اردیبهشتی خوش ذوق هستم🎀🩷 بجای آدمها،ستاره💫🦋 آرزوهاتو دنبال کن🥹اگه امضامو دیدی برای قبولی ژنتیک پزشکیم دعاکن باشه؟تیر کنکورمه🥹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش