2777
2789
عنوان

شیمی دوازدهم

481 بازدید | 11 پست

گند زدم فکر کنم ۱۷ بشم😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

۲ تا درست و نادرست شک داشتم شانسی زدم هر دوش غلط از آب دراومد

یعنی شانس ۵۰ درصد هم ندارم 🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲

درست و نادرست ها چحوری بودن؟

من پشت کنکور نیستم پشت رویاهامم💓                                                                                                                    برای رسیدن به آرزوم برام دعا کنین♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


یعنی چی چطور بودن

یعنی کدوما درست و کدوما غلط بودن؟

من اولی غلط دومی درست و سومی غلط و چهارمی درست زدم

من پشت کنکور نیستم پشت رویاهامم💓                                                                                                                    برای رسیدن به آرزوم برام دعا کنین♥️

من اولی و دومی رو نمیدونستم یعنی اولی رو واقعا بلد بودم یادم رفته بود

اولی رو شانسی زدم درست دومی غلط

که غلط میشد

واسه خودم ۴رو در۶ ضرب کردم شد ۲۴ مول الکترون مبادله میشه

حواسم نبود وقتم کم بود دلم درد گرفت استرس داشتم که اینا ۲تاشون به ۱۲ میخورن

زنجیره برای پی اچ هم ننوشتم....

با اینکه من شیمی ام خیلی خوبه

یکبار تو قلم چی همین اسید و باز رو ۶۰ زدم

یعنی کدوما درست و کدوما غلط بودن؟ من اولی غلط دومی درست و سومی غلط و چهارمی درست زدم

درسته

ب فا*ل و حس شیشم اعتقادی ندارم اگه تاپیکی ب این عنوان می‌بینید مربوط ب دوست عزیزم خبسابیل هست ک اگه تاپیکاش تموم شه با کاربری من میادش اگه ی تاپیکی نظر مخالف راجع ب این چیزا دادم گارد نگیر چون اون تاپیکا مال من نبوده،  محمدرضا هم کراش خبسابیل هست ن من   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز