من اولی و دومی رو نمیدونستم یعنی اولی رو واقعا بلد بودم یادم رفته بود
اولی رو شانسی زدم درست دومی غلط
که غلط میشد
واسه خودم ۴رو در۶ ضرب کردم شد ۲۴ مول الکترون مبادله میشه
حواسم نبود وقتم کم بود دلم درد گرفت استرس داشتم که اینا ۲تاشون به ۱۲ میخورن
زنجیره برای پی اچ هم ننوشتم....
با اینکه من شیمی ام خیلی خوبه
یکبار تو قلم چی همین اسید و باز رو ۶۰ زدم