2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

108 بازدید | 8 پست

دوستان یک سوال ذهنم و شدیداً مشغول کرده 

و نمیتونم از جای دیگه بپرسم در واقع روم هم نمیشه 

میخاستم بپرسم 

با هر زایمان منظورم طبیعی آدم بدنش تغییر می‌کنه ؟؟

یعنی کسی که با یک بار شیر دهی سینه هاشو افتاده نشده بار دوم افتاده میشع؟

یا نه ؟

یا اونایی که بیشتر از دو تا بچه طبیعی میارن 

مثلا سه تا یا هرچی تعداد بیشتر باشه اونجاشون گشاد تر میشه یعنی؟؟

پس قدیم که نه ده تا بچه میاوردن چجوری بودن؟؟

 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بنظر من ترک پوستی و افتادگی سینه و گشادی واژن بعد حاملگی و زایمان به ژنتیک هر شخص بر میگرده و ژن خوب اگه داشته باشه کمتر دچار این چیزا میشه

ولی اکثریت میشن بخاطر غذاهای بد مون

این گشادی ربطی به طبیعی نداره  به مرور زمان اتفاق میوفته  چه سزارین چه طبیعی  حالا ...

ولی زایمان خیلی تاثیر داره این یک واقعیت وقتی بچه ی سه کیلویی از اونجا میاد بیرون دیگه هیچ وقت آدم مث سابق نمیشه 

ولی میخام بدونم که با هر زایمان آدم بیشتر و بیشتر تغییر می‌کنه یا نه همینجوری 

 
این گشادی ربطی به طبیعی نداره  به مرور زمان اتفاق میوفته  چه سزارین چه طبیعی  حالا ...

من خودم زایمان داشتم و می‌دونم تغییر می‌کنه آدم 

ولی میخام بدونم با بیشتر از دو بچه آدم چجوری میشه 

یعنی به درد نمیخوره دیگه؟

 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز