2777
2789
عنوان

اوتیسم

| مشاهده متن کامل بحث + 1189 بازدید | 36 پست
سلام عزیزم الان دوهفتس دارم دارو میدم به دخترم خیلی تغییر کرده تا صداش میزنم نگام میکنه تماس چشمی تا ...

سلام. خدا رو شکر

ولی تمرکزتو رو کاردرمانی بذار

چون از یه جایی به بعد ممکنه حس کنی با دارو پیشرفت زیادی نمیکنه، چون در دراز مدت کبد یاد میگیره این داروهارو از بدن دفع کنه

ولی اگه همزمان کاردرمانی بشه بعدن دچار توقف نمیشه،  چون دیگه خود مغز انگار ورزش کرده قوی شده بدون دارو هم تا حدود زیادی از پس خودش بر میاد

سلام. خدا رو شکر ولی تمرکزتو رو کاردرمانی بذار چون از یه جایی به بعد ممکنه حس کنی با دارو پیشرفت ز ...

سلام عزیزم 

دیروز دخترمو اولین جلسه گفتار درمانی بردم گفتن به احتمال زیاد اوتیسم نیست و بیبی دیجیتاله

گفتن این هفته حتما پیش یه روانپزشک کودک ببرمش چون خیلی تلویزیون میبینه احتمالا بیبی دیجیتال باشه

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام عزیزم من تاپیکتون رو الان دیدم اتفاقی ... خواستم اگه فقط کمکی کرده باشم و دلگرمی داده باشم بگم نگران نباشید دختر من هم دو سالگی یه سری علائم نشون داد که تا الان یعنی بعد چهار ماه همشون ناپدید شدن و الان به گفتار تک کلمه ای رسیده شکر خدا و روز به روز در حال پیشرفته دختر من بی بی دیجیتال بود

سلام عزیزم من تاپیکتون رو الان دیدم اتفاقی ... خواستم اگه فقط کمکی کرده باشم و دلگرمی داده باشم بگم ...

سلام عزیزم ممنون ...شما کار درمانی و گفتار درمانی هم میبرین و دارو هم میدین

سلام عزیزم ممنون ...شما کار درمانی و گفتار درمانی هم میبرین و دارو هم میدین

بله من کاردرمانی بردم یک ماه ولی دخترم اصلا همکاری نکرد و تقریبا برام بی فایده بود طی این مدت خودم خیلی سعی کردم سطح اطلاعاتم رو بالا ببرم و مشکلات دخترم رو با غنی کردن محیط و تعامل زیاد تا حدود زیادی برطرف کردم الان خدا روشکر از نظر درک و ارتباط عالی شده و حدودا ده تا کلمه هدفمند هم داره میگه و روز به روز درحال بهترشدنه

سلام عزیزم دیروز دخترمو اولین جلسه گفتار درمانی بردم گفتن به احتمال زیاد اوتیسم نیست و بیبی دیجیتاله ...

سلام خدارو شکر

پس حتمن تلوزیون و دیجیتالو در حد زیر یه ساعت بیارین و حتا اگه میتونین به صفر برسونین، به جاش ببرین تو پارک و فضای سبز و باغ و اینجور جاها چیزای واقعی ببینه

کتاب هایی بگیرین که تصاویرش غنی باشه نقاشی و دو بعدی نباشه

تمرینای درک فضایی طبیعی دارم وقتم آزاد بشه براتون میذارم، نه وقتگیرن نه هزینه دارن نه چیزی هستن که بگی بچه همکاری نمیکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز